Re: Eureka Mignon Specialita lange maaltijd

13
PS Ik was vanochtend op de koffie bij een vriendin waar, vanuit de tijd dat we een plezierige relatie hadden, nog een fraaie collectie espresso apparatuur staat en haar Specialita doet ook 14-15s over 18g, waar mijne het tweemaal zo snel doet.
Maar ik heb een XL versie, dan maakt natuurlijk wel enig verschil.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Eureka Mignon Specialita lange maaltijd

14
fransg schreef: zo 07 mar 2021, 12:28 PS Ik was vanochtend op de koffie bij een vriendin waar, vanuit de tijd dat we een plezierige relatie hadden, nog een fraaie collectie espresso apparatuur staat en haar Specialita doet ook 14-15s over 18g, waar mijne het tweemaal zo snel doet.
Maar ik heb een XL versie, dan maakt natuurlijk wel enig verschil.
Ahw OK ja de XL schijnt nog sneller te zijn idd. Heb van het weekend de boel is goed schoon gemaakt maar maakt niet verschil in de maal tijd. Het is ook niet een dealbreker maar vond de tijd wat lang vergeleken met wat ik lees op dit forum.

Btw ik kan voorbij de 0 tot 5 draaien voordat ie gaat zingen en heb hem normaal dus op 0.5 dat is max 1/4(kwart draai) als ik maal voor espresso
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart