Oh ja!
Re: Ik zoek iets anders...
21LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Oh ja!
Zo is er veel levenswijsheid te verwerven, louter door met regelmaat zeer bedachtzaam een goede espresso te drinken.cremalover schreef: di 06 apr 2021, 11:25 We zoeken allemaal wel eens iets anders.
Mijn ervaring is dat met het klimmen der jaren de testos spiegel daalt en deze aandrang steeds minder wordt.
Sommigen noemen het dan het voorportaal van hemel of hel.
Dus wacht rustig af. Het zal minder worden.
Tja, dat is dus lastig, rustig afwachten als je een hoog testos gehalte hebt....cremalover schreef: di 06 apr 2021, 11:25 We zoeken allemaal wel eens iets anders.
Mijn ervaring is dat met het klimmen der jaren de testos spiegel daalt en deze aandrang steeds minder wordt.
Dat denk ik ook, hoewel de stelling van cremalover mij wel noopt tot nadenken.bobbee schreef:Ik kom er steeds meer achter dat het materialistisch brein nauwelijks in contact staat met het testosteron gehalte maar beiden afzonderlijk hun weg naar buiten zoeken.
Dat is weer mooi verwoord!cremalover schreef: di 06 apr 2021, 11:25 We zoeken allemaal wel eens iets anders.
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo.gilleko B. schreef:Dat denk ik ook, hoewel de stelling van cremalover mij wel noopt tot nadenken.bobbee schreef:Ik kom er steeds meer achter dat het materialistisch brein nauwelijks in contact staat met het testosteron gehalte maar beiden afzonderlijk hun weg naar buiten zoeken.
Hi Hanr,HanR schreef: za 13 mar 2021, 23:12 Geen idee.
Laten we zeggen dat de communicatie niet eenduidig is.
De machines worden vermeld bij www.tijdvoorespresso.nl voor €3.295,-
Ook daar is onduidelijkheid, omdat er op de website zowel een versie met en zonder schermpje voorkomt.
De beste manier om er achter te komen hoe het werkelijk zit, is een keer op de koffie gaan in Breda.