Dubbelwandige capu koppen klem tussen uitloop en weegschaal

1
Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn cappuccino glazen tussen mijn weegschaal en koffie uitloop gaan passen.
Nu zitten ze net klem.
Ik heb al een vrij platte weegschaal en zit te denken aan een compactere uitloop. Een stukje eraf slijpen of zo iets. Het is maar een paar millimeter wat ik nodig heb.

Het rooster verlagen zou ook een optie zijn, maar hoe?

Heb ook geprobeerd de weegschaal onder de uitloopbak te zetten en dan een u vormige verhoger van perspex, maar dit was erg instabiel.

Als iemand nog ideeën heeft?

- Pieter

Re: Dubbelwandige capu koppen klem tussen uitloop en weegschaal

3
kuppiekuffie schreef: ma 19 apr 2021, 10:48 Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn cappuccino glazen tussen mijn weegschaal en koffie uitloop gaan passen.
Nu zitten ze net klem.
Ik heb al een vrij platte weegschaal en zit te denken aan een compactere uitloop. Een stukje eraf slijpen of zo iets. Het is maar een paar millimeter wat ik nodig heb.

Het rooster verlagen zou ook een optie zijn, maar hoe?

Heb ook geprobeerd de weegschaal onder de uitloopbak te zetten en dan een u vormige verhoger van perspex, maar dit was erg instabiel.

Als iemand nog ideeën heeft?

- Pieter
bottomless portafilter gebruiken...ben je van al je problemen af waarschijnlijk
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

Re: Dubbelwandige capu koppen klem tussen uitloop en weegschaal

7
Keyser schreef: ma 19 apr 2021, 14:09 Bottomless zoals hierboven is gezegd of kan je niet het kopje schuin houden, eronder zetten en na het zetten van de espresso hem er licht schuin houdende eronder vandaan halen? Dit doe ik wel eens bij hogere glazen onder mijn bottomless
Afbeelding
Van dat gewiebel wordt m’n weegschaal zenuwachtig. En ik wil toch wel 1 op 2 afwegen.
Nu haal ik rvs rekje weg en plaats ik er een lager plastic bakje onder. Dan gaat t wegen en splitsen ok, maar wel geklungel