Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

4144
cremalover schreef:
bobbee schreef: di 18 mei 2021, 09:47 De Herder die ik heb is heel kort maar ach, voor 1,95 mag ik niet klagen.

Eerdaags eens een mooie nieuwe bestellen. Je had wederom gelijk, ditmaal de kwaliteit van Herder messen.
Moet je het Grandmoulin proberen. Als door hete boter. Vooral met heel luchtig witbrood is dit heeeeeel goed te merken.
Hoe mooi dat mes ook is, ik ga die echt niet kopen. Mij te prijzig.
Afbeelding

@fransg fijne broodjes!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

4145
bobbee schreef:
cremalover schreef:
bobbee schreef: di 18 mei 2021, 09:47 De Herder die ik heb is heel kort maar ach, voor 1,95 mag ik niet klagen.

Eerdaags eens een mooie nieuwe bestellen. Je had wederom gelijk, ditmaal de kwaliteit van Herder messen.
Moet je het Grandmoulin proberen. Als door hete boter. Vooral met heel luchtig witbrood is dit heeeeeel goed te merken.
Hoe mooi dat mes ook is, ik ga die echt niet kopen. Mij te prijzig.
Afbeelding

@fransg fijne broodjes!
Begrijp ik ook wel hoor, het is zeker duur. En espressomachines en malers zijn ook al niet gratis, dus ieder trekt zijn grens. En anders laat je die Herder van 1,95 toch eens slijpen bij een goed adres. Dan ga je er vast ook al flink op vooruit.
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon