Re: Man en mes

493
Sterkte met de revalidatie! Ik vond dat heel erg saai toen ik 9 maanden moest revalideren van een knieoperatie. Maar ik was sowieso al niet van de sportschool en oefeningetjes doen.
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

494
Dit is tevens het brekebeen-topic dus…
Twee vingers gebroken bij inline skaten
Een is correct gezet, de ander moet nog wat mee.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

495
Oei Frans! Wat vervelend! Kun je de hand wel nog gebruiken? Ik vraag dit omdat ik toch meteen denk aan de koffie bereiding. Het brood bakken even niet denk ik?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

496
De essentiële dingen gaan wel
Gisteravond koffie gebrand
Espresso maken gaat ook
En drie bollen deeg staan in de koeling
Dus dat is mooi
De pink is met trekken en draaien goed in positie nu
De ringvinger bleek na gipsen toch niet goed
Morgen hoor ik wat het plan wordt
☺️
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

498
cremalover schreef: do 10 jun 2021, 15:26 Iedereen weet dat mannen van onze leeftijd twee dingen niet moeten dien.Stofzuigen en inline skaten.
Maar het is de oerdrang.Het opzoeken van gevaar .
Sterkte Frans.
Dankje!

Het is pure pech want ik had net een fijn paar uitstekende skates verworven:

https://www.thisissoul.com/collections/ ... hc-evo-pro

deze zijn prettig wendbaar en rollen moeiteloos maar indien men wat langer op een been balanceert en precies op het einde van die zwier een kiezel tegenkomt, dan komt de aarde echt met onmiddellijkheid op ons af, zodat er schaafplekken op de borst, schouder en in het gelaat ontstaan.

landt men op de linkerhand dan moet er rekening worden gehouden met breukvorming.

;-)

wel fijn dat de polsbeschermers hun werk deden. en de kniebeschermers.
Laatst gewijzigd door fransg op do 10 jun 2021, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.