Re: Wat drink je nu?

2572
we tigers schreef: za 07 aug 2021, 10:42 Een kopje behoorlijk donkere branding drinken is hier in Italië geen enkel probleem. Vaak ook nog een aardig deel robusta erin.

Deze foto nam ik gisteren bij Ditta Artiginale. Een van de weinige koffietentjes hier waar het anders is. Een leuke keuze in vers gebrande bonen. Ik dronk een fantastische single origin uit Kenia. Kundig gemaakt met mooie apparaten.

(Ja uit een papieren bekertje want de rest van het gezin was buiten ongeduldig aan het wachten.
67301EA3-F201-432A-84B8-6A2D5AC032EA.jpeg
Koffie komt wel op de eerste plaats 😉
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

Re: Wat drink je nu?

2577
we tigers schreef: za 07 aug 2021, 10:42 Een kopje behoorlijk donkere branding drinken is hier in Italië geen enkel probleem. Vaak ook nog een aardig deel robusta erin.

Deze foto nam ik gisteren bij Ditta Artiginale. Een van de weinige koffietentjes hier waar het anders is. Een leuke keuze in vers gebrande bonen. Ik dronk een fantastische single origin uit Kenia. Kundig gemaakt met mooie apparaten.

(Ja uit een papieren bekertje want de rest van het gezin was buiten ongeduldig aan het wachten.
67301EA3-F201-432A-84B8-6A2D5AC032EA.jpeg

Leuk!
Ik was daar een paar jaar geleden op een ochtend naartoe gefietst vanuit de Toscaanse heuvels ('want ze hadden een EK43') en toen ik daar aankwam zal alles dicht vanwege een verbouwing :mrgreen:
Wel genoten van de stad, is werkelijk prachtig.
dus...