<t><t>Hoeveel kopjes koffie drink jij per dag?</t></t>

Peiling eindigde op di 21 sep 2021, 23:58 Je mag 1 optie selecteren

<t><t>1</t></t> (Geen stemmen)
<t><t>2</t></t>
Totaal aantal stemmen: 1 (6%)
<t><t>3</t></t>
Totaal aantal stemmen: 4 (24%)
<t><t>4</t></t>
Totaal aantal stemmen: 6 (35%)
<t><t>5</t></t>
Totaal aantal stemmen: 5 (29%)
<t><t>6</t></t>
Totaal aantal stemmen: 1 (6%)
<t><t>7</t></t> (Geen stemmen)
<t><t>8</t></t> (Geen stemmen)
<t><t>9</t></t> (Geen stemmen)
<t><t>10</t></t> (Geen stemmen)
Totaal aantal stemmen: 17

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

12
Een bij ‘t ontbijt, daarna tanden poetsen, poosje later weer een, van andere boon uit andere maker, geheel andere beleving, soms rond middag nog een die ik niet geheel opdrink puur tbv de smaak en enkele keer robd 16:00 een slokje van de laatste, is vaak de lekkerste.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

15
Dank jullie wel. Er is mij het eea duidelijk nu.

Nu na een paar dagen geen hoofdpijn meer. Dat wil ik sowieso niet. Ik snap nu wel dat ik last kreeg. Zeker na uitleg van cremalover. Ik ga nog even koffie vasten komende dagen en dan weer eens een cappuccino nemen. Kijken hoe die valt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

17
ErikW schreef:Wel zorgen dat je altijd genoeg water drinkt.
Zo'n 1,5 liter per dag.
Hiernaast de koffiehoeveelheid die je drinkt ook met gelijke hoeveelheid water compenseren! Dan is dat nul.
Dank je. Water drinken wij hier echt heel de dag door en meer dan ruim voldoende. Zeker 2 liter of meer.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

18
Ik zet het maar neer omdat er nog steeds mensen zijn die dat niet genoeg doen!
Wie de schoen past etc..
bobbee schreef: za 28 aug 2021, 16:07
ErikW schreef:Wel zorgen dat je altijd genoeg water drinkt.
Zo'n 1,5 liter per dag.
Hiernaast de koffiehoeveelheid die je drinkt ook met gelijke hoeveelheid water compenseren! Dan is dat nul.
Dank je. Water drinken wij hier echt heel de dag door en meer dan ruim voldoende. Zeker 2 liter of meer.

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

20
ErikW schreef:Ik zet het maar neer omdat er nog steeds mensen zijn die dat niet genoeg doen!
Wie de schoen past etc..
bobbee schreef: za 28 aug 2021, 16:07
ErikW schreef:Wel zorgen dat je altijd genoeg water drinkt.
Zo'n 1,5 liter per dag.
Hiernaast de koffiehoeveelheid die je drinkt ook met gelijke hoeveelheid water compenseren! Dan is dat nul.
Dank je. Water drinken wij hier echt heel de dag door en meer dan ruim voldoende. Zeker 2 liter of meer.
Ja heel goed punt. Zeker bedankt! [emoji106]
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’