Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

4322
Joste schreef: do 26 aug 2021, 18:58 Zo zeg, mooie leeftijd! Die van mij zijn nog maar ruim een half jaar oud. Komende 3 weken moeten mijn desems in de koelkast zonder verdere bijvoeding en ingrepen overleven.... ik hoop er het beste van.
een klein beetje van de desem in de diepvries doen, dan kun je die ingeval de rest is overleden ontdooien en weer tot leven wekken
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

4323
Joste schreef:Zo zeg, mooie leeftijd! Die van mij zijn nog maar ruim een half jaar oud. Komende 3 weken moeten mijn desems in de koelkast zonder verdere bijvoeding en ingrepen overleven.... ik hoop er het beste van.
Dat gaat wel goed komen hoor. Gewoon uit de koelkast halen bij terugkomst, beetje eruit halen en voeden zoals normaal, dat herhalen tot hij weer lekker actief is. En temperatuur speelt ook een rol trouwens.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’