Re: Wat drink je nu?

2641
fransg schreef: vr 03 sep 2021, 09:56
gilleko B. schreef: vr 03 sep 2021, 09:31 In één van die algemene Fora werd zelfs ene Gentleman (letterlijk) [...] genoemd ter zake de Londinium. Zo zie je maar weer.
grappig!

Ik kan eigenlijk wel dood, inmiddels dingen bereikt waar ik zelf geen weet van heb ;-)

Nu we het daar toch ineens over hebben, de vrouw waar ik het langste mee samen ben geweest, tevens moeder van mijn kinderen, is dit jaar overleden en gisteren zag ik dat de bewoners van de straat waar ze de laatste jaren woonde een fraaie herdenkings-plaat hebben laten zetten op een nieuw bankje rond een oude boom in de honderdjarige straat, ter nagedachtenis aan haar, met een mooi citaat van haar: "Er zal geen bloesem later bloeien, alles gaat door."
Mooi om te horen

Dit komt goed aan
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

2644
Altijd zwaar dit soort berichten, maar getuigt ook van een bepaalde schoonheid. Prettig wordt het nooit. Daarom, wil je een Etzmax en het kan, koop een Etzmax. En ontstaat er een passie, doorzetten, doen en delen. Straks kan het niet meer. Ik.heb er heel veel lol an.

2648
ronald22 schreef: vr 03 sep 2021, 15:33 Als Reiss er niet meer is wie vervangt hem?
Reiss verkeert in blakende gezondheid.

En er is nog een team terzake deskundigen op de productiefaciliteit in Birmingham, al zullen die niet zo razendsnel overal op reageren als Reiss dat doet.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2650
Eigenlijk: Wat dronk ik gisteren. Nou, toen liet ik me overhalen, tegen beter weten in (waarschijnlijk door behoefte aan cafeïne) om, op bezoek zijnde, weer eens een kopje senseo te drinken, bij gebrek aan beter. Potverdorie, dat is toch echt niet te doen zeg. :shock:

Thuis overigens de Yirgacheffe van Koepoort uit Zeeland.
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario