B003 schreef:De B. Cormorant schreef:Ik twijfel wat ik ga doen, ik denk eerst wachten op de Wever Key en van daar zie ik dan wel wat ik ga doen
Je mag toch hopen dat je na de Key nooit meer iets anders hoeft te kopen zeg...
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
Ik weet het niet, ik hoop dat ik het verschil kan smaken tussen de conische en de platte schijven en zodoende een keuze zal maken afhankelijk vd bonen.
Ik denk dat ik minstens een half jaar of zo ga proberen om dat uit te vinden.
Ik wissel graag tussen verschillende bonen tussen de ochtend en de late namiddag. Mijn huidige maler is welliswaar heel goed maar heeft naar mijn mening te veel retentie voor het switchen. Ik geef toe dat dat waarschijnlijk voor een heel groot deel vooral in mijn hoofd zit/speelt.
Indien ik het verschil niet echt zou proeven dan kan mijn huidige maler dienen voor de bonen die de hoofdmoot zijn vd dag die komt en de Key voor de "speciallekes".
Maar mijn zus zal denk ik veel consistenter zijn in haar bonenkeuze. Dus kan zij evt mijn huidige maler hebben en is er een opening vrij voor een andere bij mij.
2 malers is mijn maximum, mijn huidige mening
Na dit hierboven zo te schrijven denk ik dat ik mss best gewoon mijn maler bij mijn zus zal zetten en me best gewoon even met de Key bezig hou.
Dat die Key hier maar snel is zodat ik kan testen ik gok wel dat die pas in November hier zal zijn.