Re: gespot
1733Die ziet er ook best netjes uit!
Bepaald geen 'grafbak'
Bepaald geen 'grafbak'
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1734Ik ben benieuwd of mensen die zoveel geld uitgeven hiervoor interesse hebben. Mss voor hen die dit willen gebruiken semi professioneel? Die witte lijkt nog goed mee te vallen
https://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en ... -mini.html
Te koop,
2 stuks la Marzocco linea mini.
Beide machines zijn nieuw maar hebben een zeer lichte lak schade.
(Zie foto 3 en 6)
Op de machines zit gewoon garantie en met factuur.
Ze zijn te bezichtigen in Den Haag bij Espresso service west.
We hebben 1 x wit en 1 x zwart.
Nu per stuk van €4773,45 voor €4000,00
https://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en ... -mini.html
Te koop,
2 stuks la Marzocco linea mini.
Beide machines zijn nieuw maar hebben een zeer lichte lak schade.
(Zie foto 3 en 6)
Op de machines zit gewoon garantie en met factuur.
Ze zijn te bezichtigen in Den Haag bij Espresso service west.
We hebben 1 x wit en 1 x zwart.
Nu per stuk van €4773,45 voor €4000,00
1735Mooie machines om te zien, wordt gezegd dat de stoomkracht professioneel is en de mythische uitstraling van het merk. Qua vormgeving en stoomkracht zou ik deze zo willen hebben, alleen de prijs. Die is flink en relatief duur tov vergelijkbare machines.

1736Als de grote schuif die er zo prominent als neus bovenop zit, maar die een miniem schakelaartje aan/uit zet, zou worden weggehaald, zou ik het ding serieuzer kunnen nemen.
Nu is het een hele voorname heer, een notaris in Maastricht, met fopneus.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1737Waar is toch die like knop....fransg schreef: wo 15 sep 2021, 08:37 Als de grote schuif die er zo prominent als neus bovenop zit, maar die een miniem schakelaartje aan/uit zet, zou worden weggehaald, zou ik het ding serieuzer kunnen nemen.
Ik denk dat ze de illusie van presure profiling wilden uitstralen of zo? Maar ik vind hem echt oerlelijk inderdaad.
Thuis: Londinium 1P * Weber Key
Vakantie: Flair 58 * Weber HG-1
Werk: Aeropress * Commandante C40
Vakantie: Flair 58 * Weber HG-1
Werk: Aeropress * Commandante C40
1738Ongelooflijk he, wat zo'n embleem bij mensen teweeg brengt.fransg schreef:Als de grote schuif die er zo prominent als neus bovenop zit, maar die een miniem schakelaartje aan/uit zet, zou worden weggehaald, zou ik het ding serieuzer kunnen nemen.
Alsof andere merken deze kwaliteit van onderdelen niet zouden kunnen bereiken voor een machine met een verkoopprijs van 4700 euro....dat fake schuifje maakt het af.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
1739Die plastic fopneus irriteert bovenmatig. Jammer is dat veel andere fabrikanten chroomkogels blijven maken, een paar uitzonderingen daargelaten. Het model op zich vind ik in ieder geval erg mooi.

1740Ja beetje meer afwisseling in ontwerp zou best leuk zijn.gilleko B. schreef:Die plastic fopneus irriteert bovenmatig. Jammer is dat veel andere fabrikanten chroomkogels blijven maken, een paar uitzonderingen daargelaten. Het model op zich vind ik in ieder geval erg mooi.

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!