Het laatste wat ik heb gekocht is de Leva X
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
12WT.....
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
14Vergis je niet het is geen gemakkelijke machine om mee te werken de gangbare zet profielen van la Cabra/kakalove/Paradise Roasters/ons/etc zijn een hele onderneming om goed te krijgen.
De machine op zich heeft al een lange leercurve en de variabelen zijn met deze machine dan ook significant toegenomen dus de leercurve is ook wat langer.
Desalniettemin ben ik er erg blij mee en wilde dit graag delen met de andere koffieliefhebbers hier.
De machine op zich heeft al een lange leercurve en de variabelen zijn met deze machine dan ook significant toegenomen dus de leercurve is ook wat langer.
Desalniettemin ben ik er erg blij mee en wilde dit graag delen met de andere koffieliefhebbers hier.
15Ik heb een probe voor mijn Quest brander binnen gekregen. Maar dat verbleekt bij dat beest van een machine hierboven.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
16Foto!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
17Nu een kleine twee weken in mijn bezit. Lelit Bianca.
Lelit Bianca | Sculptor 078s | G-iota | Clever Dripper | Timemore C2
18Vooruit dan!
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
19Mooie machine!
20Een rubberen deurstop voor de Mazzer Major waar een drukveertje ontbrak om het koffie-opvang-schaaltje (gekregen van Pti) op z'n plaats te houden, inclusief een rvs inbusboutje M5 lang 20 mm + ringetje.
Aanzicht, rode rubberen stop in het midden.
Onderkant zijaanzicht
Onderkant onderaanzicht
Aanzicht, rode rubberen stop in het midden.
Onderkant zijaanzicht
Onderkant onderaanzicht
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.