Tja, ik hoef er nu niet direct continue mee te spelen, wil hem enkel zien
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Maar goed, esthetiek wil ook wat
![Knipoog ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
De lekbak vind ik nog wel meevallen, dat was bij de Gaggia & de Silvia niet heel anders. De lekbak is wel makkelijker hanteerbaar en weg te halen als bij mijn oude machine, daar moest je hem echt eerst oplichten voor je hem naar voren kon halen, meer als bij deze versie, dat was best onhandig als de portafilterhouder nog in de machine zat, dat probleem is er nu niet meer, ach probleem, dat kleine ongemak.
Wel leuk, de man die mijn oude Giotto heeft gekocht kwam de (vergeten) aluminum funnel ophalen, en was lyrisch over de oude Giotto en de koffie die hij ermee produceerde, al kon ik goed merken dat zijn cafeïne inname duidelijk het streepje 'max' overschreden had
Full disclosure: Ik heb nog geen enkele keer de huidige stand verzet (staat op 120), de koffie smaakt prima, al heb ik met de Classic Columbia van Het Hoofdkwartier nu wel op de achtergrond een zuurtje hangen, net op de grens van wat ik acceptabel vind. Althans als Espresso (1:2.5), dat zuurtje is fietsen als ik hem als Lungo (1:4.5) zet, en aangezien dat mijn meest gebruikte setting is, no problemo.