Vers gebrande bonen in den bosch?

1
Beste allemaal,

Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een brezzera magica. Na een ochtendje proberen met supermarkt bonen ben ik op zoek naar verse

Ik woon ik de buurt van den bosch. Weten jullie misschien een goede fysieke winkel in de buurt waar ik vers gebrande bonen kan kopen?

Gr Lucas

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Vers gebrande bonen in den bosch?

8
lucas_1 schreef:Deze
IMG-20211029-WA0004.jpg
Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
Mooie set! Daar ga je veel plezier mee beleven.

Ik heb een Bezzera Mitica ook met een bb005tm.
Zeer content mee. De maler heeft wel wat retentie maar maakt zeer netjes en altijd mooi zonder dikke klonten etc.
Sinds kort een time more weegschaal erbij de eerste week elke maling gewogen, en er komt bijna altijd 18 gram uit (17,8/18,2). Vind ik erg netjes en prima. Nu doe weeg ik nog een paar keer per week.

Van bezzera vind ik vooral de hendeltjes Ipv draai knoppen erg handig.

Fysieke winkel weet ik niet in de buurt van Den Bosch. Via internet bestel ik graag wat van het hoofdkwartier. De vintage espresso melange en de black Betty zijn hier wel favoriet.

Re: Vers gebrande bonen in den bosch?

9
Het aanbod in Den Bosch niet heel erg groot, maar er zitten wel een paar goede mogelijkheden vind ik.
Drab is een goede koffiebar met standaard Blommers in hun assortiment en wisselend een andere koffiebrander. Ze branden niet zelf maar kunnen wel goed advies geven en je helpen aan goede koffie.

Mocht je direct bij een brander in de buurt willen zijn dan kun je ook langs Sampietro Coffee gaan. Hij zit in Rosmalen in 't Koffiehuis.
Bezzera Strega PSM | Niche Zero | V60