Re: Cafelat Robot Barista

141
Jstrike schreef: di 02 nov 2021, 10:34 ik zit er nu aan te denken een robot te halen. Ben een beetje klaar Specialtycofee.nl is geen optie, kan daar namelijk geen extra accessoires en kleuren krijgen (e.g. showerscreen e.d.)
https://www.specialtycoffee.nl/collecti ... ista-robot is de importeur voor NL dus ik vermoed dat dat het beste adres is.

Ze hebben twee kleuren op voorraad
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

143
fransg schreef: di 02 nov 2021, 10:52
Jstrike schreef: di 02 nov 2021, 10:34 ik zit er nu aan te denken een robot te halen. Ben een beetje klaar Specialtycofee.nl is geen optie, kan daar namelijk geen extra accessoires en kleuren krijgen (e.g. showerscreen e.d.)
https://www.specialtycoffee.nl/collecti ... ista-robot is de importeur voor NL dus ik vermoed dat dat het beste adres is.

Ze hebben twee kleuren op voorraad
Als officiele importeur zijn ze wel bijzonder slecht. Ze kunnen geen vervangende onderdelen krijgen, Geen van de opties zijn beschikbaar e.g. leveling tamper, extra shower screen etc... Ik heb al contact met ze gehad, maar ze willen er niet aan.

Heb weinig interesse om daar iets te kopen.

146
Voor het verzenden van onderdelen van de cafelat store uit HongKong betaal je helaas de hoofdprijs. Er is ook een cafelat store in Duitsland en een in Engeland. Betere optie m.i.
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero

148
En Specialitycoffee heeft af en toe een leuke korting. Op vaderdag en Black Friday bijvoorbeeld. Het was 10 of 15%, weet ik niet meer, dus best interessant.
Vanuit Engeland is het 16 pond verzenden en dan komt er vast nog inklaring bij.
Ik heb toen ook bij de maker zelf gekeken en de prijs kan inclusief alles op ongeveer hetzelfde neer als hij hier kost. Maar dan kun je dus wel onderdelen meebestellen.
Week levertijd ongeveer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk

150
Pee026 schreef: di 14 dec 2021, 08:14 Zou een Robot een goede keuze zijn voor de rol van dagelijkse espresso machine? Of is het echt meer 'voor erbij'? :D Ben enorm gecharmeerd van dit apparaat!
Zal er ook aan liggen hoeveel je er dagelijks drinkt. Het is mijn enige apparaat, waar ik dagelijks 4 a 5 kopjes mee zet. Voor mij is die perfect. Ik vind de handelingen totaal niet erg. En je hebt geen opwarmtijd. Ik doe wat water in de koker, weeg ondertussen de koffie af, maal die en kan m'n espresso zetten.