Na het vervangen van de druk slang van mijn Domobar, maakt de vibratie pomp een hard geluid. Ik denk dat deze niet goed zuigt want zie ook het waterpeil niet veranderen of water door de slang lopen
Kan iemand mij helpen wat het probleem is?
https://youtube.com/shorts/7ZTgSI6PDBM?feature=share
Re: Viberatie pomp maakt geluid
21. Ik zie geen filmpje (staat op privé);
2. Tja. Vanaf waar geeft de pomp nog wel water?
Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk
2. Tja. Vanaf waar geeft de pomp nog wel water?
Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk
4Volgens mij zit er nog geen water in de pomp.
Hoe lang heb je hem laten aanzuigen?
Hoe lang heb je hem laten aanzuigen?
dus...
5Ik heb de machine best lang aan laten staan. Bovenste rode knop aangehad, koffiehendel stuk of 10 keer kort aan en uit gehad. Ik durf deze niet te lang aan te laten omdat ik bang ben dat ik hem dan sloop. Maar zou dit gewoon kunnen?
6Hoe lang heb je het pompje laten achter elkaar lopen?
Ik heb het ook wel eens gehad van wat kluswerkzaamheden, en volgens mij was dat na een kleine 10sec wel opgelost.
Ik heb het ook wel eens gehad van wat kluswerkzaamheden, en volgens mij was dat na een kleine 10sec wel opgelost.
dus...
8Denk toch dat er een luchtbel in je pomp zit. Heb je misschien iets van een 'spuit' om actief water in de slang/pomp te krijgen?
dus...
9Ik neem aan dat het de linker slang is die aanzuigt? Zou je dan de spuit op het einde van de slang aansluiten? Of de slang demonteren en de spuit rechtstreeks op de pomp
Sorry ik ben helemaal nieuw met deze koffiemachines en heb deze gekocht via marktplaats maar leer graag hoe ik deze kan repareren
Sorry ik ben helemaal nieuw met deze koffiemachines en heb deze gekocht via marktplaats maar leer graag hoe ik deze kan repareren

10Inderdaad, het is de witte linker slang die aan de pomp zit. Zal een zachte slang zijn. Probeer die een vol met water te krijgen en desnoods het de pomp in te blazen.
dus...