Had je deze al gezien CremaLover?
https://www.nurri.coffee/portfolio-item ... a-machine/
Ook een beauty
Re: Vesuvius Evo Leva
22Daar zou die Eureka SD in wit wel mooi bijstaan!fuel schreef:Had je deze al gezien CremaLover?
https://www.nurri.coffee/portfolio-item ... a-machine/
Ook een beauty
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
24Misschien loopt het wel recht achter dat stukje schuin.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
25Dat heet schaduwErikW schreef: wo 17 nov 2021, 12:33 Erg handig zo'n schuine plek om je kopje en weegschaal op te zetten!
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU
26Wanneer kom je langs CremaLover om het mijn vrouw uit te leggen?
Van een kleine lever erbij naar een joekel van een lever!
27leuk met het drukmetertje extra!fuel schreef: do 18 nov 2021, 15:47 Wanneer kom je langs CremaLover om het mijn vrouw uit te leggen?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
28Heb zelf een probleem. Heb min of meer gezegd dat de pompei verdwijnt als de Lambro klaar is. Maar ik ben erg gehecht aan mijn Pompei. Ben al aan het zoeken naar een T stuk voor water toevoerleiding.fuel schreef: do 18 nov 2021, 15:47 Wanneer kom je langs CremaLover om het mijn vrouw uit te leggen?
29Dan kom ik het wel bij jou langs om het uit leggen
Heb zelf een probleem. Heb min of meer gezegd dat de pompei verdwijnt als de Lambro klaar is. Maar ik ben erg gehecht aan mijn Pompei. Ben al aan het zoeken naar een T stuk voor water toevoerleiding.
Als het goed is kan ik over een week of 2 mijn bevindingen delen.
Voor de looks heb ik de Vostok set voor zowel stoom en water genomen (nog een beetje twijfel). Voor stomen heeft dit wel een nadeel maar ik ben niet zo kieskeurig wat betreft cappu. De machine komt zoals op de foto in het wit met Walnoot hout.
Wat betreft veer setup laat ik deze meteen leveren in 9 bar, maar kan dit indien nodig aanpassen naar 6.5 of ongeveer 11 bar. Net welke veerset je plaatst.
30Ik hoop dat ze de flex inmiddels onder controle hebben. De ontwerper vertelde me dat de machine in de videos een simpele set up was en de produktiemachines een verstevigd chassis hebben.fuel schreef: vr 19 nov 2021, 13:57Dan kom ik het wel bij jou langs om het uit leggen
Heb zelf een probleem. Heb min of meer gezegd dat de pompei verdwijnt als de Lambro klaar is. Maar ik ben erg gehecht aan mijn Pompei. Ben al aan het zoeken naar een T stuk voor water toevoerleiding.
Als het goed is kan ik over een week of 2 mijn bevindingen delen.
Voor de looks heb ik de Vostok set voor zowel stoom en water genomen (nog een beetje twijfel). Voor stomen heeft dit wel een nadeel maar ik ben niet zo kieskeurig wat betreft cappu. De machine komt zoals op de foto in het wit met Walnoot hout.
Wat betreft veer setup laat ik deze meteen leveren in 9 bar, maar kan dit indien nodig aanpassen naar 6.5 of ongeveer 11 bar. Net welke veerset je plaatst.
Verder een enorm vernuftig apparaat.
Wat is de prijs?