Moet je zeker doenKeyser schreef: wo 24 nov 2021, 21:09 Ben wel geïnteresseerd in welke mods ze bespreken. Wil die van mij ook nog modden.
Re: Bezzera Strega
311Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
Moet je zeker doenKeyser schreef: wo 24 nov 2021, 21:09 Ben wel geïnteresseerd in welke mods ze bespreken. Wil die van mij ook nog modden.
ESW is goed verkooppunt. Ik heb net bij Henk Langkemper besteld, €16 Euro overgemaakt, dan wordt het exemplaar naar mij verzonden. Zo heb ik een aantal eerdere nummers ook binnengekregen.Marcje schreef: wo 24 nov 2021, 20:36 Die zal er vast wel wat hebben; er staat ook een interview met Henk Langkemper in deze editie
Die van mij is nu ook binnenfransg schreef: do 25 nov 2021, 09:55ESW is goed verkooppunt. Ik heb net bij Henk Langkemper besteld, €16 Euro overgemaakt, dan wordt het exemplaar naar mij verzonden. Zo heb ik een aantal eerdere nummers ook binnengekregen.Marcje schreef: wo 24 nov 2021, 20:36 Die zal er vast wel wat hebben; er staat ook een interview met Henk Langkemper in deze editie
Gefeliciteerd. Met deze machine blijft het een beleving als je steeds koffie gaat zetten. Heel veel succes ermeewe tigers schreef: ma 29 nov 2021, 14:00 Dankzij wat mede Koffiepraters ben ik gistermiddag op bezoek geweest bij Peter de Goede en ben ik naar huis gegaan met een Strega.
Inmiddels al een aantal zeer smakelijke shots en cappuccino's gemaakt. Echt heel fijn. Ik vind zijn mod echt te gek. Het resulteert in een heel mooi gebalanceerd zoet shot en het werkte allemaal heel prettig.
Ik ben er heel erg blij mee. Dat betekent dat ik een paar kekke plaatjes van mijn Elektra MCAL ga maken en die in de verkoop ga slingeren. Ik heb nog even overwogen om hem als back-up te houden, maar daarvoor heb ik een Robot en een Nanofoamer.
IMG_9976.JPG
Ik kan al verklappen dat het om een andere pomp gaat, met minder druk en een veer eruit. Zo wordt de koffie als meer zacht ervaren!dennis-caro schreef: ma 29 nov 2021, 14:19 Gefeliciteerd met de mooie Strega!
Welk modificatie is er gedaan en wat zijn de kosten ervan ongeveer? Ik sta altijd open voor verbetering namelijk
Gefeliciteerd!! Zulk fijn speelgoed. Geniet ervan!we tigers schreef:Dankzij wat mede Koffiepraters ben ik gistermiddag op bezoek geweest bij Peter de Goede en ben ik naar huis gegaan met een Strega.
Inmiddels al een aantal zeer smakelijke shots en cappuccino's gemaakt. Echt heel fijn. Ik vind zijn mod echt te gek. Het resulteert in een heel mooi gebalanceerd zoet shot en het werkte allemaal heel prettig.
Ik ben er heel erg blij mee. Dat betekent dat ik een paar kekke plaatjes van mijn Elektra MCAL ga maken en die in de verkoop ga slingeren. Ik heb nog even overwogen om hem als back-up te houden, maar daarvoor heb ik een Robot en een Nanofoamer.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”