Re: Bezzera Strega

312
Marcje schreef: wo 24 nov 2021, 20:36 Die zal er vast wel wat hebben; er staat ook een interview met Henk Langkemper in deze editie
Afbeelding
Afbeelding
ESW is goed verkooppunt. Ik heb net bij Henk Langkemper besteld, €16 Euro overgemaakt, dan wordt het exemplaar naar mij verzonden. Zo heb ik een aantal eerdere nummers ook binnengekregen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

313
fransg schreef: do 25 nov 2021, 09:55
Marcje schreef: wo 24 nov 2021, 20:36 Die zal er vast wel wat hebben; er staat ook een interview met Henk Langkemper in deze editie
Afbeelding
Afbeelding
ESW is goed verkooppunt. Ik heb net bij Henk Langkemper besteld, €16 Euro overgemaakt, dan wordt het exemplaar naar mij verzonden. Zo heb ik een aantal eerdere nummers ook binnengekregen.
Die van mij is nu ook binnen
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
Bijlagen

314
Dankzij wat mede Koffiepraters ben ik gistermiddag op bezoek geweest bij Peter de Goede en ben ik naar huis gegaan met een Strega.
Inmiddels al een aantal zeer smakelijke shots en cappuccino's gemaakt. Echt heel fijn. Ik vind zijn mod echt te gek. Het resulteert in een heel mooi gebalanceerd zoet shot en het werkte allemaal heel prettig.

Ik ben er heel erg blij mee. Dat betekent dat ik een paar kekke plaatjes van mijn Elektra MCAL ga maken en die in de verkoop ga slingeren. Ik heb nog even overwogen om hem als back-up te houden, maar daarvoor heb ik een Robot en een Nanofoamer.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

315
we tigers schreef: ma 29 nov 2021, 14:00 Dankzij wat mede Koffiepraters ben ik gistermiddag op bezoek geweest bij Peter de Goede en ben ik naar huis gegaan met een Strega.
Inmiddels al een aantal zeer smakelijke shots en cappuccino's gemaakt. Echt heel fijn. Ik vind zijn mod echt te gek. Het resulteert in een heel mooi gebalanceerd zoet shot en het werkte allemaal heel prettig.

Ik ben er heel erg blij mee. Dat betekent dat ik een paar kekke plaatjes van mijn Elektra MCAL ga maken en die in de verkoop ga slingeren. Ik heb nog even overwogen om hem als back-up te houden, maar daarvoor heb ik een Robot en een Nanofoamer.
IMG_9976.JPG
Gefeliciteerd. Met deze machine blijft het een beleving als je steeds koffie gaat zetten. Heel veel succes ermee

317
dennis-caro schreef: ma 29 nov 2021, 14:19 Gefeliciteerd met de mooie Strega!

Welk modificatie is er gedaan en wat zijn de kosten ervan ongeveer? Ik sta altijd open voor verbetering namelijk ;)
Ik kan al verklappen dat het om een andere pomp gaat, met minder druk en een veer eruit. Zo wordt de koffie als meer zacht ervaren!
Deze ervaring kan ik delen. Verdere ervan genieten .

319
we tigers schreef:Dankzij wat mede Koffiepraters ben ik gistermiddag op bezoek geweest bij Peter de Goede en ben ik naar huis gegaan met een Strega.

IMG_9976.JPG
Gefeliciteerd!! Zulk fijn speelgoed. Geniet ervan!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk