Wijmaar schreef: vr 26 nov 2021, 11:25
Om even terug te komen op bovenstaande aanbieding; zeker een mooie prijs, maar bij een uitgave als dit zou ik voor die kleine 200€ altijd kiezen voor een lokale leverancier met goede instructies en garantie. Ik heb mijn Bianca gisteren bij hoofdkwartier/vintage opgehaald, super tevreden! Fijne instructies van Arnoud, en ik weet zeker dat ik altijd ergens terecht kan met vragen of problemen.
Is uiteindelijk ook wat ik ga doen. Heb vier weken lang allerhande machines op een rij gezet. Denk dat ik al mijn huidige en nabije toekomst wensen met de Bianca kan vervullen. Bedoeling is verder de volautomaat op termijn uit de keuken te halen en volledig met de Bianca te gaan werken.
Hoewel het apparaat in Duitsland inderdaad voor zo'n 150-200 euro goedkoper is toch maar een afspraak bij Hoofdkwartier gemaakt in december. Gezien de goede kwaliteit van hun koffie durf ik er op te vertrouwen dat hun kennis van de Bianca ook goed is mocht er iets misgaan. Nu hopen dat dat virus geen roet in het eten gaat gooien