Maakt niet uit, is een afweging op smaak in de eerste plaats. Maar ik denk dat ik jouw antwoord wel kan raden .bobbee schreef:Met de hand of electrisch?
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
Maakt niet uit, is een afweging op smaak in de eerste plaats. Maar ik denk dat ik jouw antwoord wel kan raden .bobbee schreef:Met de hand of electrisch?
Ja dat zijn goede redenen. Ik probeer weer zo min mogelijk koffiemolen op het aanrecht te hebben. Tsja.FrancisPavoni schreef:Ik heb geen ervaring met de Comandante maar gebruik de Kinu voor filter, maar ik denk dat ik deze ga aanschaffen. Zeker als je bezoek hebt is het hand malen van lichte bonen geen sinecure en deze wordt door zowel Wendleboe als Hoffman aangeraden (en als ik ze mag geloven thuis gebruikt). Tevens heeft mijn vriendin last van hypermobiliteit dus die begint sowieso niet aan handmalerij.
Het gaat hier overigens om de versie zonder weegschaal in de deksel.
Ik weet niet waar je woont (in buurt van Emmen?) maar je mag de Commandante wel lenen van mij.B003 schreef:Maakt niet uit, is een afweging op smaak in de eerste plaats. Maar ik denk dat ik jouw antwoord wel kan raden .bobbee schreef:Met de hand of electrisch?
Dat is wel zeer vriendelijk aangeboden maar ik woon in het midden van het land, tevens middelpunt van de wereld .bobbee schreef:Ik weet niet waar je woont (in buurt van Emmen?) maar je mag de Commandante wel lenen van mij.B003 schreef:Maakt niet uit, is een afweging op smaak in de eerste plaats. Maar ik denk dat ik jouw antwoord wel kan raden .bobbee schreef:Met de hand of electrisch?
Terug naar “Leuk en interessant”