Re: COVID-19 & de koffiewereld

1605
HanR schreef: di 21 dec 2021, 09:22 Zo lang die bange bevolking niet achter een "sterke leider" aanloopt, maak ik mij nog niet zoveel zorgen.
The voice of reason! Die hebben we nodig.

Ik ken ook vrijwel niemand die 'bang is'.

Een vriendin, maar die was altijd al bang voor van alles dus dat telt niet ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

COVID-19 & de koffiewereld

1606
fransg schreef: di 21 dec 2021, 09:34
Ik ken ook vrijwel niemand die 'bang is'.

Misschien ben ik de uitzondering, maar ik ken er helaas best veel.
M'n driedubbel gevaccineerde schoonvader is er van overtuigd dat hij een enorm risico loopt. Als we dan samen naar de RIVM getallen kijken dan gelooft hij die niet, omdat het niet overeen komt met het beeld wat op TV en in de persconferenties wordt geschetst.
Hij is 85, was voor de duvel niet bang, en sluit zich nu letterlijk op en wil geen kerst met de kleinkinderen vieren uit angst dat hij het niet zal overleven. Dat doet me pijn.
dus...

1608
Ik was net bij mijn jarige kleinzoon (8) op bezoek om hem een groot technisch Lego project (voor 10-16jaar) te geven (hij was druk bezig met een ander dergelijk groot pakket, handleiding erbij, geconcentreerd). Hij is verkouden maar dat deerde mij niet. Ik denk dan net als Mr White van Breaking Bad "hoezo loop ik gevaar? I AM THE DANGER" -- ik kom immers uit Amsterdam, waar de nieuwste explosieve varianten aan de orde van de dag zijn.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1610
;-)

Overigens, als ik 85 was zou ik denk ik ook wel link uitkijken met al die wilde jongeren die het eeuwig leven denken te hebben en zich van god noch gebod iets aantrekken. Ik zou dan toch, op het steeds smaller wordende bruggetje over steeds dunner wordend ijs, graag de 90 halen, ook al roepen jonkies "kom op wat kan je nou helemaal gebeuren!"
;-)