Ojee zou het zo.zijn er wordt zoveel gemaakt tegenwoordig, nu blijkt dat ik hey niet meer kan bijhouden ,.maar ik.zag een mooi.wit apparaat met een schermpje rechtsboven, maar dat heeft die Vesuvius ook, iets met een Russische woord Sputnik of Vostok of zo.
Re: Vesuvius Evo Leva
42
Laatst gewijzigd door fuel op wo 22 dec 2021, 22:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU
43Prachtig!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
44Ja gaaf!
Bizar ook met de DC ernaast!
Bizar ook met de DC ernaast!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
46Mooi ook in het wit!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
47Fraai. En wel een flinke jongen in vergelijk met de Studio ernaast. 50 Kg?
Ben benieuwd naar je ervaringen.
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero
48Ja het is een flinke jongen. Inderdaad rond de 50 KG.kilo schreef: do 23 dec 2021, 09:18 Fraai. En wel een flinke jongen in vergelijk met de Studio ernaast. 50 Kg?
De DC studio is zeker een stuk compacter, rond 30 KG.
Mijn vrouw vind de Studio een mooiere machine
Nu nog kijken wat de Leva kan produceren.
49Heel eerlijk, ik vind de DC ook mooier. Misschien komt dat door het wit. Maar goed, de koffie de koffie de koffie!
Spannend en heel gave machine.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
50bobbee schreef: do 23 dec 2021, 10:04 Heel eerlijk, ik vind de DC ook mooier. Misschien komt dat door het wit. Maar goed, de koffie de koffie de koffie!
Inderdaad als de espresso maar goed is
DC is uiteraard ook een top machine.
Triple PID
Genoeg variabelen met deze machine, temperatuur profiling en druk.