Re: COVID-19 & de koffiewereld

1631
Het is begonnen met de rubber tegels op speelplaatsen. Gewoon af en toe "een gat in je hoofd" vallen is niet meer aan de orde. Wij konden dat nog en dan zette de huisarts er 'krammen' in die je trots kon laten zien, vandaag de dag zit men met een beetje aanstoten al op de spoedeisende hulp gratis aandacht op te eisen en zijn er knokploegen nodig om de hulpverleners te ontzetten. En sorry zeggen is er niet meer bij, het heet dan "ik heb nu eenmaal ADHD met agressiestoornis en MOET gewoon voor!"
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1632
tis toch een rare wereld aan het worden. Af en toe begrijp ik het niet meer, wellicht een bij mijn leeftijd horend fenomeen. Er mag zoveel niet meer ogv dit, dat, zus en zo. Ipv vele maatschappelijke correctheden ervaar ik er maar 1 die mij als enige juiste wordt gepresenteerd in media, politiek, werk. Je durft nauwelijks meer afwijkende mening te hebben. Dus Frans, hou maar serieus rekening met die deviante ADHD -er, ter voorkoming dat je als maatschappelijk incorrect en onaangepast wordt gestigmatiseerd

1635
Compleet gestoord. Blijf het maar accepteren hoor, niks aan de hand. Fijne toekomst voor mijn 3 kinderen en al die andere kinderen. Bedankt voor het tegengas afgelopen tijd zodat we niet steeds maffere beperkingen krijgen. Kinderen jonger dan 4 jaar moeten ook in quarantaine! 4 jaar! Mijn god....

https://www.nu.nl/coronavirus/6175007/i ... taine.html

(dit is trouwens mijn mening over dit, neem verder niemand wat kwalijk. Het is allemaal niet eenvoudig. Maar IK vind het zeer kwalijk hoe dit alles zijn weg vindt en steeds verder wordt uitgebreid en gemanipuleerd. Er is geen eind in zicht. Het heet al vanaf vanaf begin af aan het nieuwe normaal en niet het tijdelijke normaal)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1637
Dat komt omdat er geen beeld hoe nu e.e.a. maakbaar en beheersbaar gemaakt zou moeten worden. 1 land in Europa roept wat en de rest volgt, niet zozeer ingegeven door medische redenen, maar politieke. Dan speelt de winstgevend van de farmaceutische industrie er ook nog doorheen. Die Van Dissel, als aan die meneer een ogenschijnlijk simpele vraag gesteld wordt (en zelfs die hebben ze van stal gehaald bij de laatste persconferentie) en dan gaat zijn grammofoonplaat aan. Na 5 minuten ben ik hem kwijt. Dan ga ik een espresso zetten, acaia aanzetten, maler zo.nodig bijstellen. Ik loop terug naar de woonkamer, en hoor de laatste 5 minuten van zijn antwoord op die vraag nog eens aan. En dan ben ik echt de weg kwijt,.maar de eerlijkheid gebiedt wel dat in de tussentijd nog wel uitgebreid aan mijn espresso gewerkt heb, dus zit ook een beetje Mea Culpa in . En nu de vaccins, ik heb Pfizer genomen, dacht lekker dan ik weer de restaurants in. Tja dat was.naïef van mij. Maar nu dus dit, een uitbreiding Vaccin keuze want met alle vooralsnog conclusies die daaraan zitten. Chronologie van de laatste 2 jaar Grosso modo:

1. IC ontlasten, nee ....
2. Aantal.besmettingen, nee...
3. Aantal verwachte besmettingen nee...
4 . 60% dekkingsgraad, nee...
5. 85% dekkingsgraag, nee...
6. Corona app, nee nee nee...
7 . Effectiviteit vaccinatie, oeps 1...
8. Tja lockdown maar wacht O-micron..
9. Ja.lockdown..
10. ???? Vaccinatie oeps 2...

Ik.heb er onder nadrukkelijke overheidsadviezen en veel indirecte dwang er 2 in laten jassen. Even aanzien, maar die booster moet nog....