Re: Bezzera Strega

431
we tigers schreef:Gisteren zijn de houten handvaten en knoppen binnen gekomen. Na wat minuutjes met de verfstripper kwamen de handvaten goed los en kon ik vrij simpel de nieuwe erop draaien.
Het is Zebrano hout en ik had ze besteld bij Heavy Tamper in Praag. Verzending ging snel.
Ik ben erg content met het resultaat!
BA7F63CC-92FF-4A24-BDC0-2C24AB029B06.jpeg
4275D03C-2532-4298-BDE2-D131B98814A2.jpeg
2DE83C21-1405-40B2-8D59-68084CDA2E08.jpeg
Prachtig! Ik heb precies deze set al een poosje in m’n boodschappenmandje maar durfde het niet aan omdat er niet op een vraag van mij in de chat werd gereageerd.
Zal ik….. hmmm….

432
Wat onduidelijk was voor mij was of de knoppen per stuk of per twee gingen. Bleek per twee, dus ik heb er twee teveel gekocht. Soit.
Maar ik ben er erg blij mee.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

433
we tigers schreef:Wat onduidelijk was voor mij was of de knoppen per stuk of per twee gingen. Bleek per twee, dus ik heb er twee teveel gekocht. Soit.
Hier dezelfde onduidelijkheid! Dus mocht ik overstag gaan dan zou ik die twee boventallige knoppen kunnen overnemen. Tenzij je er andere plannen me hebt.

434
omeCo schreef: di 21 dec 2021, 16:15
we tigers schreef:Wat onduidelijk was voor mij was of de knoppen per stuk of per twee gingen. Bleek per twee, dus ik heb er twee teveel gekocht. Soit.
Hier dezelfde onduidelijkheid! Dus mocht ik overstag gaan dan zou ik die twee boventallige knoppen kunnen overnemen. Tenzij je er andere plannen me hebt.
prima hoor!
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

435
we tigers schreef:
omeCo schreef: di 21 dec 2021, 16:15
prima hoor!
Ik stuur je even een pm…

437
we tigers schreef: za 01 jan 2022, 10:42 Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik mijn stoompijpje ineens in mijn hand had. Iemand een suggestie om dat goed te repareren?
Met wat brandzalf geneest de hand vanzelf.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

438
we tigers schreef:Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik mijn stoompijpje ineens in mijn hand had. Iemand een suggestie om dat goed te repareren?
Hoe bedoel je? Dat die wokkel losdraait?

Beetje silicone vet op de knop, rubber ringetje hoort er te zitten en dan vast aandraaien, dat moet het doen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’