De pre-orders zijn gelijk succesvol. Denk dat onderstaande iets is om je de haren uit je hoofd te trekken als eigenaar van zo'n project, ocharme.
Argos Pre-Order Paypal Issue: I appreciate the overwhelmingly positive response to pre-orders. As you may have noticed, the PayPal checkout is currently unavailable due to high order volumes freezing the account.
I have already contacted PayPal and they are actively working to resolve the issue to allow pre-orders to continue.
I will send a follow up email once the issue is resolved. - Ross
Re: ARGOS van Odyssey Espresso
42Ja lastig. Wel begrijpelijk dat ze bij Paypal alarmbellen hebben die afgaan als er op een account na lange 'droogte' ineens explosies van boekingen komen. Wanneer ze niet 'due diligence' uitoefenen en het blijkt oplichting, kost het ze weer veel geld om te voorkomen dat ze vergoedingen moeten uitkeren en verlies nemen.
Bij een bestelling in China blokkeerde Paypal ook eens mijn account totdat ze facturen hadden gezien en uitleg kregen wat ik precies waarvoor had besteld. En ik moest de geboortedatum van het contact in China geven waar het geld naartoe ging.
Bij een bestelling in China blokkeerde Paypal ook eens mijn account totdat ze facturen hadden gezien en uitleg kregen wat ik precies waarvoor had besteld. En ik moest de geboortedatum van het contact in China geven waar het geld naartoe ging.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
43Men kan terug een order doen, op home-barista zaten ze op order 153
44Ik ga het niet doen, alhoewel ik het een mooi machientje vind en er best mee zou willen experimenteren.
De prijs is 1 ding, verzenden, invoerrechten, btw. enz maken hem toch best prijzig.
En omdat ik op m’n cholesterol moet letten, ben ik nu meer met filterkoffie aan de gang, dan met espresso.
De prijs is 1 ding, verzenden, invoerrechten, btw. enz maken hem toch best prijzig.
En omdat ik op m’n cholesterol moet letten, ben ik nu meer met filterkoffie aan de gang, dan met espresso.

Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
45Dan is dit misschien wat voor jou:GuidovW schreef:Ik ga het niet doen, alhoewel ik het een mooi machientje vind en er best mee zou willen experimenteren.
https://www.indiegogo.com/projects/gevi ... er-machine#/
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
46B003 schreef: za 21 aug 2021, 15:44Dan is dit misschien wat voor jou:GuidovW schreef:Ik ga het niet doen, alhoewel ik het een mooi machientje vind en er best mee zou willen experimenteren.
https://www.indiegogo.com/projects/gevi ... er-machine#/
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
Ha, ja die zag ik ook al.
Voordeel is dat m’n vrouw dan ook zelf weer koffie kan zetten.
Maar eerst eens ff m’n Aeropress stevig uitproberen.
Die bevalt me momenteel prima en een heel stuk beter dan de Chemex.
Soms vind ik die zo clean dat er (na een aantal dagen gebruik) gen mondgevoel meer is.
De koffie staat niet in je maag en laat niets achter.
Maar dit is wel erg off-topic.

Gr, Guido
47een sprong naar manueel:
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
48Wat een inventief ding. Knap gemaakt hoor
Wat denken jullie ervan dat de hefboom de zetgroep raakt?
Wat denken jullie ervan dat de hefboom de zetgroep raakt?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
50Hier een interview met de man achter Argos. Sommige dingen die de interviewer vraagt vind ik wel wat raar
https://www.coffeegeek.com/opinions/ros ... -espresso/
https://www.coffeegeek.com/opinions/ros ... -espresso/