https://youtu.be/dTZHXK2n6Uc
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Re: wat voor melk kannetje gebruiken jullie voor latte art?
12Zou toch geweldig zijn als er een handyman binnen deze community zo’n stoompotje kan maken en aanbieden. Als je plotseling veel cappuccino’s moet maken met n enkele boiler, is dit toch n uitstekende oplossing.
13Hier in huis is de Espro Taroid favoriet
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
14Mooie kan, welk formaat gebruik je?bvds schreef:Hier in huis is de Espro Taroid favoriet
wat voor melk kannetje gebruiken jullie voor latte art?
15Hier een 50 en 35 cl kannetje. Van Joe Frex.
Die 35 cl is nieuw. Gebruik ik voor cappuccino, altijd 1 tegelijk. De 50 cl is gedegradeerd tot chocomel-opwarm-kan
Opschuimen gaat prima maar latte-art is bij mij latte-chaos.
Die 35 cl is nieuw. Gebruik ik voor cappuccino, altijd 1 tegelijk. De 50 cl is gedegradeerd tot chocomel-opwarm-kan
Opschuimen gaat prima maar latte-art is bij mij latte-chaos.
16Is voor het oog niet verkeerd. Alleen helaas niet zo 123 vanuit NL leverbaar. Dan maar eens bij de nachbarn kijken.
17Gebruik verschillende kannetjes van Motta maar hebben een brede tuit. Ik zag er 1 van DeLonghi met een dunne lange snuit. Zal die eens gaan kopen en kijken hoe dat gaat.
18gilleko B. schreef: vr 24 dec 2021, 11:36 Gebruik verschillende kannetjes van Motta maar hebben een brede tuit. Ik zag er 1 van DeLonghi met een dunne lange snuit. Zal die eens gaan kopen en kijken hoe dat gaat.
Enneh? Hier al mee aan het spelen geweest?
Coffee, sleep, Coffee, repeat
19Ga um morgen gelijk bestellen. Door mijn hoofd geschoten.Warheart schreef:gilleko B. schreef: vr 24 dec 2021, 11:36 Gebruik verschillende kannetjes van Motta maar hebben een brede tuit. Ik zag er 1 van DeLonghi met een dunne lange snuit. Zal die eens gaan kopen en kijken hoe dat gaat.
20Het handvat is ietwat aan de smalle kant, smalle tuitje vergt nog wat oefening. Wordt vervolgd.gilleko B. schreef:Ga um morgen gelijk bestellen. Door mijn hoofd geschoten.Warheart schreef:gilleko B. schreef: vr 24 dec 2021, 11:36 Gebruik verschillende kannetjes van Motta maar hebben een brede tuit. Ik zag er 1 van DeLonghi met een dunne lange snuit. Zal die eens gaan kopen en kijken hoe dat gaat.