Ja kijk man met kennis van zaken.
Doorgemeten en ja element stuk.
Dank Han.
Werkt goed die espresso machine cleaner.
Re: La Pavoni.
12Toffe machine, is de kamer nog mooi glad? Nieuwe afdicht ringen maken het meestal weer goed waterdicht maar zorg er iig voor dat er geen vervelende bramen in zitten.
Erg leuk om koffie mee te maken en voelt ook leuk om het met de hand te doen! Ben benieuwd hoe het er allemaal na renovatie weer uit ziet !
Erg leuk om koffie mee te maken en voelt ook leuk om het met de hand te doen! Ben benieuwd hoe het er allemaal na renovatie weer uit ziet !
Domobar single boiler modded - minimoka modded - vesuviana electric
13Ja kamer ziet er nog goed uit.
Heb hem helemaal uit elkaar en alles woord schoon gemaakt nieuwe rubbers en in het vet..
Nieuwe verwarmingselement is ook binnen, oude had een aardlek.
Links de oude rechts de nieuwe.
Stukje koperbuis waar de pressostaat aan zit is ook weer schoon, van buiten en binnen.
Kwam alleen wat bruin water uit.
Heb hem helemaal uit elkaar en alles woord schoon gemaakt nieuwe rubbers en in het vet..
Nieuwe verwarmingselement is ook binnen, oude had een aardlek.
Links de oude rechts de nieuwe.
Stukje koperbuis waar de pressostaat aan zit is ook weer schoon, van buiten en binnen.
Kwam alleen wat bruin water uit.
14Goed werk en mooie foto's ervan!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
15Hij is klaar.
Ook foto van alles wat vervangen is.
En heb er een manometer op gezet.
Had ook een peilglas beschermer op gezet.. heb hem er weer afgehaald, vond het niet mooi.
Ook foto van alles wat vervangen is.
En heb er een manometer op gezet.
Had ook een peilglas beschermer op gezet.. heb hem er weer afgehaald, vond het niet mooi.
16Mooie machine geworden, hoor
Nu lekker oefenen en espresso’s trekken.
Nu lekker oefenen en espresso’s trekken.
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
18Mooi!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
19Leuk man, heb je nog een foto van de draaipunten van de hendel?
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
20Netjes gedaan! Ziet er goed uit!
Net mijn eerste shotje getrokken. Nou dit is wel even andere koek! Maar wel super leuk! Voel me weer onkundig zoals op het begin Ik heb dat gevoel gemist.
Net mijn eerste shotje getrokken. Nou dit is wel even andere koek! Maar wel super leuk! Voel me weer onkundig zoals op het begin Ik heb dat gevoel gemist.