Re: Nederlandse koffie webshops

14
@ Pierre en @ André: Ergens heb ik een grens moeten trekken. Bij de categorie Nederlandse webshops met zakken "fabrieksbonen" heb ik besloten dat een webshop 6 of meer merken in het assortiment moet hebben. Zowel Spaansewinkel.nl als IlGusto.nu voldoen (nog) niet aan deze eis. Als ik de grens zou verlagen, zouden er opeens zo'n 15 webshops extra aan de lijst moeten worden toegevoegd. De overzichtelijkheid wordt dan een stuk minder.... Vandaar.

15
nathalia schreef:
Nederlandse webshops met zakken "fabrieksbonen" (assortiment > 6 merken):
tsja wat zal ik zeggen... eeh schrijven.. lezen is ook een kunst :oops: . maar dan kom ik er nooit bij daar we exclusief importeur zijn van 1 merk en zoals je begrijpt gaan we dat niet "verpesten" door hun concurrenten ook nog eens erbij te nemen :roll:....

trouwens @ andre ! , nog 2 en je kan erbij :P
Cafes Castel en andere Spaanse producten in de Spaanse Winkel

16
original andalucia schreef:
nathalia schreef:
Nederlandse webshops met zakken "fabrieksbonen" (assortiment > 6 merken):
tsja wat zal ik zeggen... eeh schrijven.. lezen is ook een kunst :oops: . maar dan kom ik er nooit bij daar we exclusief importeur zijn van 1 merk en zoals je begrijpt gaan we dat niet "verpesten" door hun concurrenten ook nog eens erbij te nemen :roll:....

trouwens @ andre ! , nog 2 en je kan erbij :P

tsja....we hebben er nu 5....met Bonnebella erbij 6......

Beter is het om de webshops te beoordelen op kwaliteit en service.... lijkt me...
BonneBella CoffeeConcepts: La tua passione e la mia passione!
info at bonnebella.nl

17
Het enige wat ik wilde was een overzicht van (web)winkels die koffiebonen verkopen. Dat is volgens mij aardig gelukt.

Met opzet heb ik er geen kwalificatie bij gezet. Wat de één goed vindt, wordt door de ander nogal eens tegengesproken. Zoveel mensen zoveel wensen.... Oftewel: mijn mening hoeft niet de mening van jullie te zijn.

Mocht iemand zich toch geroepen voelen om een kwalificatie aan de shops toe te kennen: ga je gang. Denk dat je moet kijken naar de kwaliteit van de bonen, verpakkingswijze, levertijd, aftersales, betalingsmogelijkheden, kosten, usability van de website, etc.

Ik begin er dus niet aan, maar ik juich het van harte toe als iemand zich in deze slangenkuil wil storten.

18
Ik begin er dus niet aan, maar ik juich het van harte toe als iemand zich in deze slangenkuil wil storten.
Dat wordt inderdaad een slangenkuil! Ik zou er niet aan beginnen... Ervaringen zouden natuurlijk wel geplaatst kunnen worden, lijkt me.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

20
Nathalia,

Ik heb verderop in dit Forum onze Webwinkel geplaatst. Wij leveren 5 Fabrieksmerken koffie, omdat we willen blijven streven naar een overzichtelijke site voor onze klanten. Wellicht worden dat er in de toekomst meer, dat hangt af van het animo. Onze website is pas sinds 1 maart life http://www.c2cu.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en we zouden het leuk vinden om in jouw lijstje te verschijnen.

Mvgr,
Tom de Ridder
C2CU | Coffee To Complete You