Moet toch iemand de schuld geven
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
161Moet toch iemand de schuld geven
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
Spontane achtie , mooie actie gefeliciteerd, ik zit er ook mee in mijn hoofd. Prachtig, ben benieuwd naar je stoomactiviteiten, zit een RVS megaboiler in van 3 liter. Temperatuur stabiliteit schijnt ook indrukwekkend te zijn. Heb je ook de dubbelwandige stoompijp erop? Leuk dit hoor.Ypuh schreef:Er is iets verschrikkelijk mis gegaan. Via een bericht hier op het forum raakte ik aan de praat met Michaël van Op de Weis die me vriendelijk te hulp gestaan heeft. Van het één kwam het ander, en in een vlaag van verstandsverbijstering was de Rocket verkocht en stond er ineens deze machine. Had de laatste weken veel aan mijn hoofd (in positieve zin) en geloof dat ik dit proces niet volledig in de hand had, maar ben wel blij met het eindresultaat.
Met gepaste trots en lichte schaamte:
Het lijkt me verstandig om me de komende weken even afzijdig te houden van dit forum .
gilleko B. schreef: do 23 dec 2021, 12:46 Spontane achtie , mooie actie gefeliciteerd, ik zit er ook mee in mijn hoofd. Prachtig, ben benieuwd naar je stoomactiviteiten, zit een RVS megaboiler in van 3 liter. Temperatuur stabiliteit schijnt ook indrukwekkend te zijn. Heb je ook de dubbelwandige stoompijp erop? Leuk dit hoor.
Ja het is instelbaar. Ik moet nog lezen wat dat kan, maar zo te zien kan het extra snel, extra precies of eenmaal tampenYpuh schreef: ma 17 jan 2022, 14:45 Hij is wel enthousiast. Begint meteen met stampen en voor de zekerheid direct nog een keer.
Terug naar “Leuk en interessant”