Iets met wax? Nee, zou ik er ook niet voor over hebben.gilleko B. schreef:Mijn zwager en diens vrouw zijn wat minder gesloten dan ik en die doen aan Brasilian. Ik wist niet wat dat was. Nu wel, ik.blijf gesloten. Ga het niet doen, ook al zou aldaar de espresso goed zijn.fransg schreef:Ik doe zelf eigenlijk weinig aan make-up, afgezien van scheren met wegwerpkrabbertje en Nivea aftershave. Mijn vriendin heeft er meer verstand van maar die heeft een eigen collectie van vele exclusieve potjes en tubes en kwastjes en spulletjes van dure merken dus die gaat niet naar dat winkeltje.
Re: Single shot en dubbel shot zonder maalder nieuw in te stellen?
112Is dat ontharing met hete was? En dan in lekker glad meteen door naar de club?gilleko B. schreef: ma 17 jan 2022, 15:35Mijn zwager en diens vrouw zijn wat minder gesloten dan ik en die doen aan Brasilian. Ik wist niet wat dat was. Nu wel,
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
113Ja zoiets, net of je bij de gynaecoloog bent maar dan anders. Ik was speechless toen mij dat tijdens een goed glas wijn verteld werd alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Ik denk dat ik vanwege mijn leeftijd onvoldoende ben meegegroeid en bij Brasilian tot nu toe alleen associaties maakte met zware chocolade koffies of prachtige bossa nova's.fransg schreef:Is dat ontharing met hete was? En dan in lekker glad meteen door naar de club?gilleko B. schreef: ma 17 jan 2022, 15:35Mijn zwager en diens vrouw zijn wat minder gesloten dan ik en die doen aan Brasilian. Ik wist niet wat dat was. Nu wel,
114Dat single shots kut vinden, daar kan ik nog inkomen. Maar moeten jullie dit er zo inwrijven?
115Ze dachten dat jij vast wel tegen een stootje kan sorry deze moestwalter- schreef:Dat single shots kut vinden, daar kan ik nog inkomen. Maar moeten jullie dit er zo inwrijven?
116Ik heb sterk de neiging hier verder op in te gaan met beeldende vergelijkingen over krullende vochtige bosschages waarin microscopische kreeftenpopulaties krioelen zodat kaalslag wenselijk wordt en gladheid veilig wordt.
Maar dat doe ik niet, zou off topic zijn.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
117Nu breng je mij aan het twijfelen om op enig moment toch plaats te nemen tussen mij zwager en schoonzusfransg schreef:Ik heb sterk de neiging hier verder op in te gaan met beeldende vergelijkingen over krullende vochtige bosschages waarin microscopische kreeftenpopulaties krioelen zodat kaalslag wenselijk wordt en gladheid veilig wordt.
Single shot en dubbel shot zonder maalder nieuw in te stellen?
118Gelukkig weet je je te beperken tot een soort voorbeschouwing….fransg schreef:Ik heb sterk de neiging hier verder op in te gaan met beeldende vergelijkingen over krullende vochtige bosschages waarin microscopische kreeftenpopulaties krioelen zodat kaalslag wenselijk wordt en gladheid veilig wordt.
Single shot en dubbel shot zonder maalder nieuw in te stellen?
119Gewoon eerst met een scheermes kijken hoe glad bevalt. Kan je daarna altijd nog op je schoonzus plaatsnemen. Tussen. En zwager. Sorry.gilleko B. schreef:Nu breng je mij aan het twijfelen om op enig moment toch plaats te nemen tussen mij zwager en schoonzusfransg schreef:Ik heb sterk de neiging hier verder op in te gaan met beeldende vergelijkingen over krullende vochtige bosschages waarin microscopische kreeftenpopulaties krioelen zodat kaalslag wenselijk wordt en gladheid veilig wordt.
120‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’