Re: Koffie maken met je vingerafdruk

11
CD is uit 1982.
Afbeelding

Dat is te lang geleden om nog cachet te hebben sorry.
Philishave is voor mensen die niet nat scheren.
De wake uplight is wel nifty enzo, maar is het eigenlijk niet des te triester gesteld als het enige innovatieve consumentenproduct van Philips in 25 jaar een wekker is van 100E?

Maar ik ben niet alleen van het hakken en negatief doen, ik wil Philips graag wat tips geven over hoe het wel moet:
Afbeelding

Afbeelding

^^Gaggia montecarlo. Jullie hebben de tekeningen ergens liggen. In de archiefkast. Tabje 1952.
Hoef je niet te innoveren, maar heb je wel een fantastisch product.
En met een gemakkelijk stappenplan.
  1. retail voor 2000 Euro, dit moet kunnen want Bezzera weet hun 2006AL voor 2000 dollar te verkopen.
  2. Sluit een deal met Mahlkoenig dat je hun Vario Home mag rebadgen in een kekke behuizing die bij de Monte Carlo past
  3. gebruik je grote naam om dit apparaat in de Mediamarkt en de Bijenkorf te krijgen. Liefst naast de Nespresso machines.
  4. Reclamecampagne met Monica Bellucci.
  5. ????
  6. PROFIT!!!!
Ik meld me bij deze aan als betatester.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

13
Ha ha, ja, dan wil ik ook wel meedoen! :D

Maar ik volg Bluecold wel, ik ben eigenlijk ook wel een beetje boos op Phillips, omdat ze zo Nederlands zijn. In potentie kunnen ze veel, maar uiteindelijk gaat het om omzet, moet het allemaal weer mainstream, en verprutsen ze het weer. Wat was hun laatste product met wauwfactor? Ik mis wat passie en gekkigheid bij hen. Goede gekkigheid, dan wel te verstaan, want die vingerafdrukmachine is verkeerde gekkigheid in mijn ogen.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

14
Nuttig? Twijfelachtig... Maar de firma Philips is niet gek. Hengelt met 200 miljoen wel een extra omzet van 3 a 400 miljoen en een berg patenten binnen. Hoe stel je (als Philips) deze investering veilig? Vergroot de naamsbekendheid, bijvoorbeeld: introduceer een product met een prijskaartje waar iedereen over praat! Jura doet dat al jaren met veel succes. Ziehier het resultaat: de Xelsis is het drukst bezochte item op dit forum...
Er gaat niets boven morgen.