Of in mijn geval dat ik eerst een loterij wil winnen voor ik hem koop .Ypuh schreef: Net als Monolith's noemen ze deze tegenwoordig vaker "Lottery Grinders". Dacht dat het onmogelijk was om die dingen aan te schaffen?
Re: Weber Key
162Gaat goed met je collectie fuel!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
163Twee loterijen dus .B003 schreef: do 20 jan 2022, 18:52 Of in mijn geval dat ik eerst een loterij wil winnen voor ik hem koop .
Mijn crowdfund/handtekening actie loopt ook nog niet zo hard als gehoopt.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
165Mocht je hem ooit weer kwijt willen…….ik roep vast shutgun!
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
167En ik op de Kopi
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
168Ja ja
De Kopi zal inderdaad geen blijver zijn denk ik.
Ook al vind ik dit een zeer interessante maler door gebruik van de interne accu.
De Lagom Mini doet het overigens nog top. Echt een aanrader voor Filter maar ook Espresso.
Gezien prijs maar ook gebruikers ervaring een super maler. Super makkelijk schakelen tussen Filter en Espresso maling, en dat ook nog eens zonder retentie. Uhh wat wil je nog meer.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU
169Daar vinden we ook wel iemand voor fuel!
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
170Laat maar horen als het zover is en dan zien we verder. Stuur je wel een PB.De Kopi zal inderdaad geen blijver zijn denk ik.