Re: Wat drink je nu?

3021
Ypuh schreef:
gilleko B. schreef: ma 17 jan 2022, 12:58 Hier zoëven in een grote kop de Javaan van het Hoofdkwartier. Ziet er mooi uit die koffie.

Afbeelding

Afbeelding
Is dat een kopje van Mark van Vanmark? Ben van plan om eens langs te fietsen als ik weer bij m'n ouders in de buurt ben. Ben dan ook benieuwd naar zijn koffiebonen :).
Klopt, ben er voor naar Joure gereden. Hebben een dunne wand, maar drinken erg fijn.

3022
Een heerlijke aardse naar chocolade smakende traditionele espresso van Fascino, de Emporio. Op de Pavoni, 14 gram in 32 uit in 35 seconden.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
Bijlagen

3028
ronald22 schreef: wo 26 jan 2022, 19:24 Indonesië Java washed Jampit van HK is een topper. Mooi gebrand en volle smaak met chocolade tonen. Vandaag gelijk opnieuw besteld.
Ik heb de bonen wel 2 weken laten rusten zodat de smaak op zijn best is.
Goed om te lezen, ik heb diezelfde bonen liggen. Ik was (voor de verandering) veel te vroeg met bestellen, dus tegen de tijd dat ik ze aanspreek zijn ze ook een week of 2 oud. Nu nog even aan de 3-Afrika, ook van HK.
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario