HanR Redspresso bedankt

1
Zoals velen hebben gelezen, had ik een gebruikte machine gekocht in december. Machine werkte naar behoren maar bij het zetten van koffie trilde de machine hevig.
Afgelopen weekend naar HaR gegaan, machine nagekeken en het bleek de rotatiepomp te zijn.
Deze vandaag vervangen en heb net koffie gezet. Machine is heel erg stil en trilt niet meer.
Bij deze dus HAN BEDANKT VOOR DE TOP SERVICE.
Ik raad Iedereen Han aan, verstand van zaken en absoluut niet duur 👍🏻

Re: HanR Redspresso bedankt

9
Ik heb laatst de kleine DVA waterfilter gekocht bij hem en ik hoefde niet naar de bouwmarkt voor slangen en koppelingen want die kon ik ook meteen bij hem bestellen. Nadat ik wat foto's en info had doorgestuurd van de situatie ging de rest zowat vanzelf!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: HanR Redspresso bedankt

10
Een beetje of topic misschien, maar Hanr zit niet echt bij mij om de hoek.

Mijn Bezzera mitica is ondertussen 2 jaar oud en is wel toe aan een service beurt. (Hij sist een beetje, denk een overdruk Ventiel of zo, er zit een kraantje niet heel vast en er komt wat speling op de flippers van stoom en water)

Zit er in het oosten/ Overijssel/ Twente ook vakmensen met passie?

Of is er ergens op het forum een plek waar specialisten per regio worden genoemd.