Re: HanR Redspresso bedankt

13
Dat is iets meer dan een uurtje rijden.
Dus best goed te doen. Dichterbij zou leuk zijn, niet alleen vanwege reistijd etc ook iets met lokale ondernemers. Zo koop ik de koffie van het hoofdkwartier ook bij een lokaal winkeltje, ik neem aan dat hun iets inkoop korting hebben en ik nauwelijks meer betaal dan rechtstreeks + vaak kom ik dan met meer thuis dan alleen de koffie . Niet goed voor mij maar wel voor de ondernemers.

14
De moeite waard om zowel naar Kafko als HanR (Redspresso) te rijden. Dit ook omdat de prijs /kwaliteit in orde is.

Je sponsort nog steeds Nederlandse ondernemers en als je echt wilt sponsoren betaal je contant de volle mep incl btw
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

16
bobbee schreef:als je echt wilt sponsoren betaal je contant de volle mep incl btw
Afbeelding

Contant inclusief btw betalen vind ik geen probleem, als de ander wel of geen btw afdraagt moeten ze zelf weten.

Ik ben sowieso wel van contant geld of beter nog wederdiensten of ruilhandel. Dat dooie geld heb je niets aan en is ook geen beleving bij.

Vandaar dat ik ook zo van een lekker kopje espresso maken kan genieten, de beleving is gewoon leuk. Om die reden rijd ik ook een Spartaanse motor en een Saab, Veel meer beleving en passie dan veel nieuw klinisch spullen.

Goed dit is dan wel weer heel erg of topic.
Ik zal eens contact zoeken met kafko.