Ik heb 'm naar je emailadres laten zenden, ik dacht dan komt het zéker aan!
Maar ik hoor graag wat ik mag overmaken, via tikkie bijvoorbeeld. Ik zal je nog eens een PM zenden.
Ik heb 'm naar je emailadres laten zenden, ik dacht dan komt het zéker aan!
fransg schreef: do 26 mei 2022, 15:13 Ik heb er veel plezier van gehad tijdens een reisje van een paar dagen deze week.
Op dag van vertrek een aantal potjes gevuld met maalsel, telkens 18.5g recht uit de maler via een (van een wc rol gemaakte) trechter in een potje, 'POK!' deksel erop.
Onderweg had ik een kleine elektrische waterketel mee, twee Mypressi's, tamper en espressokopjes.
Mypressi bol met kokend water voorverwarmen, een potje pakken, deksel 'plop!' eraf, potje omkiepen in filterbakje (past makkelijk), schudden, tampen , in de Mypressi filterdrager, bol erop, kokend water erin, deksel erop, knop inknijpen en lekkere espresso.
Er past net een mooie dosis in zo'n potje. Dus nog net wat beter dan de stuk of dertig Marmite potjes die ik al had verzameld (die zijn wat groter).
Dankje Pichichi!
@3aan schreef: wo 08 jun 2022, 02:41 Hoi, als je er nog iets van 20 stuks kan bijeen grabbelen, zou ik die graag van je overnemen voor de onderweegse koffiemakerij.
Adriaan
"mooi spul", RoosW
"Ik heb er veel plezier van gehad tijdens een reisje", fransg
Terug naar “Te koop aangeboden”