De witte is ook al in het wild gespot. Zou er goed naast staan zo te zien:
Re: Weber Key
193Inderdaad niet heel positief. Aan de andere kant was ook niet te verwachten dat deze maler beter zou zijn dan de Niche. Uiteraard wel mooiere materialen en fraaier gebouwd.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
194Hier nog een review:
Deze grinder zou voor mij van het lijstje kunnen. Los van de mogelijke issues met uitlijning etc. lijkt de workflow met de popcorning disc, beperkte ruimte, tumbler, RDT etc. me vrij snel tegen te gaan staan. De Lagom P64 lijkt me wat dat betreft simpeler en eleganter ontworpen en nog €700 goedkoper en leverbaar ook.
Deze grinder zou voor mij van het lijstje kunnen. Los van de mogelijke issues met uitlijning etc. lijkt de workflow met de popcorning disc, beperkte ruimte, tumbler, RDT etc. me vrij snel tegen te gaan staan. De Lagom P64 lijkt me wat dat betreft simpeler en eleganter ontworpen en nog €700 goedkoper en leverbaar ook.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
196Maar je hebt wel een ingebouwde kwastYpuh schreef:Hier nog een review:
️
197Ja nog steeds aan het wachten op de witte variant , duurt allemaal wel erg lang en weinig echte communicatie/duidelijkheid over levering
Op het punt de knoop door te hakken voor een andere molen (espresso), indien dat doorgaat komt mijn Witte Key in de verkoop.
Op het punt de knoop door te hakken voor een andere molen (espresso), indien dat doorgaat komt mijn Witte Key in de verkoop.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU
198Ook nog geen nieuws over mijn zwarte, mijn adres is nog niet gelocked. Mijn nr zit in de 19xx-reeks, ik gok nu dat het april zal worden. Maar ik wacht rustig af en maak me niet druk. Ik ben nog steeds gelukkig met mijn Eureka Olympus 75 hs
199Kan niet zo goed tegen wachten Maar nee ik maak me ook niet druk hoor.De B. Cormorant schreef: za 19 feb 2022, 15:28 Ook nog geen nieuws over mijn zwarte, mijn adres is nog niet gelocked. Mijn nr zit in de 19xx-reeks, ik gok nu dat het april zal worden. Maar ik wacht rustig af en maak me niet druk. Ik ben nog steeds gelukkig met mijn Eureka Olympus 75 hs
Zit volgens mij in 17xx reeks en ook nog eens de witte versie. Mei/Juni?
Kan nu een mooie andere high-end SD maler kopen die ik volgende week in huis kan hebben. Wel zo makkelijk!
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU
200Mijn zegen heb je fuel, op voorwaarde dat we straks weer een mooie review krijgen.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.