https://www.bilibili.com/video/BV19K4y1 ... e=copy_web
Tussen 6 en 8 seconde zie je het mooie rijtje maar ook met een witte Decent.
Bij mij is de tablet en de opvangbak natuurlijk ook wit. Ook het handvat van het portafilter is het zelfde hout als het handvat aan de zetgroep.
Er kom een witte Key en witte Cube aan de andere kant te staan.
Dan lekker experimenteren wat dat alles!
Koffie is een leuk en lekkere hobby!
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
222Toch weer eens wat bij Ikea gekocht, twee rekken met bijpassende verlichting voor koffiespullen, het heet Enhet. Allerlei maten te koop en reuzepraktisch.
️
️
223Netjes!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
224En hoewel erg blij van zin toch voorzien van enige gepaste bescheidenheid meen ik er toch goed aan te doen jullie deelgenoot te maken van wat onder dat Ikea geweld staat.
️
️
225Praaachtig
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
226Bijna professioneel! Mooi.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
227gilleko B. schreef:En hoewel erg blij van zin toch voorzien van enige gepaste bescheidenheid meen ik er toch goed aan te doen jullie deelgenoot te maken van wat onder dat Ikea geweld staat.
️
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
228Jah wrijf het er maar inbobbee schreef:gilleko B. schreef:En hoewel erg blij van zin toch voorzien van enige gepaste bescheidenheid meen ik er toch goed aan te doen jullie deelgenoot te maken van wat onder dat Ikea geweld staat.
️
️
229Heel mooi die la Marzocco in combinatie met het rek en de rest! Gefeliciteerd!
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
230Mooi toch! Genieten.gilleko B. schreef:Jah wrijf het er maar inbobbee schreef:gilleko B. schreef:En hoewel erg blij van zin toch voorzien van enige gepaste bescheidenheid meen ik er toch goed aan te doen jullie deelgenoot te maken van wat onder dat Ikea geweld staat.
️
️
De R58 al van de hand gedaan?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’