Re: Wat drink je nu?

3082
Ja, hopelijk mag ik vandaag naar huis, had een bloeding die (nog steeds) niet stopt.
De koffie hier is niet te hachellen! Maar dat is universeel voor ziekenhuizen en overheidsinstellingen naar het schijnt 😜
Ik hobbel zo naar het 'vrije mensen' restaurant, ook knudde koffie, maar een drinkbare cappuccino 😁

3084
Sebastiaan van Pommeren is de zoon van de toenmalig eigenaar van van Pommeren. Hij is koffielab begonnen. Maar sinds een paar jaar heeft hij de zaak overgenomen van zijn ouders, en heeft hij geen tijd meer om zelf te branden. Koffielab is toen gedtopt. Er wordt nog wel gebrand (onder zijn toeziend oog), maar veel minder uitgebreid.

Geen branddatum is wel gek. Wellicht een ommissie bij het verpakken. Want als ik daar koffie haal staat er altijd de datum op.
Ik ga wel altijd voor hun specialty (witte zakjes).
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

3085
RoosW schreef: vr 04 mar 2022, 09:34 Ja, hopelijk mag ik vandaag naar huis, had een bloeding die (nog steeds) niet stopt.
Hopelijk alles spoedig onder controle en huiswaarts
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

3086
Heb nu de Brazil Colombia blend van giraffe roasters. Beetje teleurstellend. Heb t idee dat ze beide tegelijk gebrand hebben, oneven gebrande boontjes sommige toch echt wat te donker.. nee absoluut niet voor herhaling
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

3087
fransg schreef:
RoosW schreef: vr 04 mar 2022, 09:34 Ja, hopelijk mag ik vandaag naar huis, had een bloeding die (nog steeds) niet stopt.
Ja sneu om dit te lezen, maar als alles weer goed en fijn is, is er extra reden om het leven te vieren. Dan kan ook weer met goede koffie. Op naar een voorspoedig herstel.

Afbeelding

3088
manduca schreef:Sebastiaan van Pommeren is de zoon van de toenmalig eigenaar van van Pommeren. Hij is koffielab begonnen. Maar sinds een paar jaar heeft hij de zaak overgenomen van zijn ouders, en heeft hij geen tijd meer om zelf te branden. Koffielab is toen gedtopt. Er wordt nog wel gebrand (onder zijn toeziend oog), maar veel minder uitgebreid.

Geen branddatum is wel gek. Wellicht een ommissie bij het verpakken. Want als ik daar koffie haal staat er altijd de datum op.
Ik ga wel altijd voor hun specialty (witte zakjes).
Hij had ook deze kleine cappucinno kopjes die erg fijn drinken.
Afbeelding

Afbeelding

3089
gilleko B. schreef: vr 04 mar 2022, 18:08
fransg schreef:
Ja sneu om dit te lezen, maar als alles weer goed en fijn is, is er extra reden om het leven te vieren. Dan kan ook weer met goede koffie. Op naar een voorspoedig herstel.

Afbeelding
Na 5 dagen eindelijk thuis, bloeding onder controle, maar wel met de mededeling dat bij de eerste verschijnselen we direct weer contact met het ziekenhuis moeten opnemen.
Tjonge 1 onderzoekje, wat er al niet allemaal mis kan gaan..

Vanmiddag thuis, direct de Giotto aan geslingerd en een enorme Americana geslurpt, oh man, wat heb ik goede koffie gemist!!!

3090
RoosW schreef:
gilleko B. schreef: vr 04 mar 2022, 18:08
fransg schreef: Hopelijk alles spoedig onder controle en huiswaarts

Afbeelding
Na 5 dagen eindelijk thuis, bloeding onder controle, maar wel met de mededeling dat bij de eerste verschijnselen we direct weer contact met het ziekenhuis moeten opnemen.
Tjonge 1 onderzoekje, wat er al niet allemaal mis kan gaan..

Vanmiddag thuis, direct de Giotto aan geslingerd en een enorme Americana geslurpt, oh man, wat heb ik goede koffie gemist!!!
Haha goed gedaan!!!

Afbeelding