Re: Etzmax
123Jongens, we zitten midden in een dikke inflatie!
Prachtige maler, veel plezier ervan.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
124Juist daarom is het een slimme koop, geld op de bank verdampt steeds meer en sneller. Dus koop met euro's van nu ipv euro's straks. Nu een Etzmax, 2 jaar wachten en voor hetzelfde bedrag koop je een baratza forte.bobbee schreef:Jongens, we zitten midden in een dikke inflatie!
️
125Als het zo duur is, heb je niks aan je koffiemolen of wil je dan Lidl koffiebonen gaan vermalen als die nog betaalbaar zijn?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
127Ja die wetten, goede ervaringen mee!
128Zoals iedere politicus zou zeggen: "Voor ieder probleem is een uitleg die in ons straatje past".
Met het oog op de spaarrekening overweeg ik wel om me de komende 5 jaar af te melden van Koffiepraat en andere media .
Met het oog op de spaarrekening overweeg ik wel om me de komende 5 jaar af te melden van Koffiepraat en andere media .
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
129Haha...goed plan!
130In België hadden we hier ooit een ex- premier (Dehaene) met de volgende quotes:
- "Een probleem moet je pas oplossen als het zich stelt"
- "Ik antwoord niet op hypothetische vragen"
- "Ik antwoord niet op vragen die beginnen met 'stel'."
- "Je moet de lat hoog genoeg leggen om er onderdoor te kunnen."
De prijs van ons groot materiaal gaat zoals de lonen steeds stijgen door de jaren , de prijs van onze bonen gaat steeds fluctueren. Wij hebben niet zo zwaar te klagen denk ik dan.
Dit gezegd zijnde, ik ga deze week om mijn nieuwe moto en ik verwacht binnenkort een paar vluchtelingen uit Oekraïne. Alles is een balans zeker?
En proficiat aan ypuh met de mooie en goede maler
- "Een probleem moet je pas oplossen als het zich stelt"
- "Ik antwoord niet op hypothetische vragen"
- "Ik antwoord niet op vragen die beginnen met 'stel'."
- "Je moet de lat hoog genoeg leggen om er onderdoor te kunnen."
De prijs van ons groot materiaal gaat zoals de lonen steeds stijgen door de jaren , de prijs van onze bonen gaat steeds fluctueren. Wij hebben niet zo zwaar te klagen denk ik dan.
Dit gezegd zijnde, ik ga deze week om mijn nieuwe moto en ik verwacht binnenkort een paar vluchtelingen uit Oekraïne. Alles is een balans zeker?
En proficiat aan ypuh met de mooie en goede maler