Om lekker verkeerd een Quote erin te gooien "That's the way to do it.."fransg schreef: za 12 mar 2022, 10:08Prachtig. Mijn oude moeder die tientallen jaren rookte kon ook ineens ophouden. Ze was bij ons voor een verjaardag, ging kort na het avondmaal al naar huis. Vroeg zich bij de bushalte af waarom ze zo vroeg al weg was gegaan en realiseerde zich dat ze naar huis wilde om een sigaret op te steken. Ze gooide het pakje weg en heeft tot en met haar overlijden niet meer gerookt.RoosW schreef: vr 11 mar 2022, 21:56 Na vele vele onsuccesvolle pogingen, werd ik op een ochtend wakker, stak even later mijn eerste peuk op en kreeg ik een hele, hele gore smaak in mijn mond, alles weggemikt en nooit meer gerookt.
Ach ja, helaas blijken de laatste rook verslaafden er meer moeite mee te hebben.
Om wederom op de koffie terug te komen, wij hebben nu twee ketters in de familie, mijn dochter (drinkt hooguit Thee - op zich prima, maar solo??) en nu dus de vrouw van mijn jongste stiefzoon (Groene Thee - Bleh).
Zo jammer
Iemand nog een aanbeveling voor een brander die lichte boontjes produceert? Ik ben wel in om wat nieuws te proberen Oh, svp niet de 90,- euro per kg. soort, en liever geen natural/fermented.