Is deze la pavoni al opgemerkt?
https://link.marktplaats.nl/m1824201789 ... nt=app_ios
Re: gespot
1992Leuk ding maar wat een bedragen worden daarop geboden!
Waar is de tijd gebleven dat ik zoiets ergens voor €50-75 kon ophalen...
Waar is de tijd gebleven dat ik zoiets ergens voor €50-75 kon ophalen...
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1993Plus de brandstof om hem nog op te gaan halen...
| Bezzera BZ10 | Kinu M47 |
... ook zo'n zin een vloeibare bonbon?
... ook zo'n zin een vloeibare bonbon?
1994Weer wat geleerd.
Was uit onwetendheid in de veronderstelling dat die dingen veel duurder waren en dacht een “koopje” gespot te hebben
Was uit onwetendheid in de veronderstelling dat die dingen veel duurder waren en dacht een “koopje” gespot te hebben
1995Is best ok geprijsd. Je krijgt ze niet voor minder. Recen ook t onderhoud gehad lees ik. Ik zou persoonlijk niet dit model kopen, de pre millennium, nemen.
Beter de versie met dubbele wand.
Beter de versie met dubbele wand.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1996Hij is nog niet verkocht dus de kapers op de kust drijven de prijs nog wat verder op.
En het is een Europiccola -- een Pro zou ik op die prijs nog wel aantrekkelijk vinden.
De stap naar gewoon een kersverse nieuwe kopen wordt zo wel aantrekkelijker.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1997160 euro ga ik vanuit als prijs.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1998Die richtprijs staat er als lokkertje bij maar de bedragen die worden geboden en die nog niet zijn geaccepteerd gaan daar een eind overheen:
1999Ja, dat heb ik gezien. Of het een lokkertje is weet ik niet (ken de verkoper niet) maar die 160 euro die er staat vind ik wel schappelijk.
2000Het is marktplaats he... Op mijn spaziale werd ook 600 geboden maar uiteindelijk heb ik hem toch voor heel wat minder opgehaald...
en zo gaat het met alles... Idem met autos
en zo gaat het met alles... Idem met autos