Re: La Marzocco Linea Mini
121Op het laatst zegt hij dat we ons even moeten realiseren dat het 1 april is
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Ik kon het allemaal al niet begrijpen en verklaren.fransg schreef:Op het laatst zegt hij dat we ons even moeten realiseren dat het 1 april is
Puike combo hoor een LMLM en een EtzMAX. Je moet alleen wel bijv. in Duitsland op zoek naar een importeur of er een direct bij Etzinger kopen want ook Alleborgh staat niet meer tussen de dealerlijst als vertegenwoordiger in NL. Ik heb één van de Plus W exemplaren die ESW nog had staan op de kop kunnen tikken. En sinds ik 'm kocht lijkt de EtzMAX ook niet goedkoper geworden .Ypuh schreef: zo 20 feb 2022, 13:13
Haha, nee. Mijn koopwoede is voorlopig verzadigd. De Mignon XL staat als enige nog op de nominatielijst om vervangen te worden, ware het niet dat het machientje dusdanig goed z'n werk doet dat daar geen haast bij is.
De Linea Mini is een blijvertje. Als straks alles weer een beetje terug gaat naar normaal en dagen op kantoor, wordt het lastig een andere/duurdere machine aan mijzelf te verantwoorden . De Mini is binnen 5-10 minuten opgewarmd (i.t.t. de Rocket die ~40min nodig had), dus dat is ook een fijne feature voor als ik wat minder gebruik kan maken van de machine.
Een mooie witte Etzmax daarentegen:
Het ding bestaat wel:gilleko B. schreef: vr 01 apr 2022, 21:32Ik kon het allemaal al niet begrijpen en verklaren.fransg schreef:Op het laatst zegt hij dat we ons even moeten realiseren dat het 1 april is
️
Past qua design wel perfect bij die Mini.RikC schreef: vr 01 apr 2022, 21:49IMG_20220401_214452.jpgYpuh schreef: zo 20 feb 2022, 13:13
Haha, nee. Mijn koopwoede is voorlopig verzadigd. De Mignon XL staat als enige nog op de nominatielijst om vervangen te worden, ware het niet dat het machientje dusdanig goed z'n werk doet dat daar geen haast bij is.
De Linea Mini is een blijvertje. Als straks alles weer een beetje terug gaat naar normaal en dagen op kantoor, wordt het lastig een andere/duurdere machine aan mijzelf te verantwoorden . De Mini is binnen 5-10 minuten opgewarmd (i.t.t. de Rocket die ~40min nodig had), dus dat is ook een fijne feature voor als ik wat minder gebruik kan maken van de machine.
Puike combo hoor een LMLM en een EtzMAX. Je moet alleen wel bijv. in Duitsland op zoek naar een importeur of er een direct bij Etzinger kopen want ook Alleborgh staat niet meer tussen de dealerlijst als vertegenwoordiger in NL. Ik heb één van de Plus W exemplaren die ESW nog had staan op de kop kunnen tikken. En sinds ik 'm kocht lijkt de EtzMAX ook niet goedkoper geworden .
Die gast vond een Gaggia classic betere koffie maken dan de Linea.gilleko B. schreef: vr 01 apr 2022, 19:47 Prometheus heeft um vervangen
https://youtu.be/FcX4mzhDOKo
️
ach die Amerikaner!!cremalover schreef:Die gast vond een Gaggia classic betere koffie maken dan de Linea.gilleko B. schreef: vr 01 apr 2022, 19:47 Prometheus heeft um vervangen
https://youtu.be/FcX4mzhDOKo
️
Espresso had een beetje dat je ne sais quo extras.
Dat zal dan wel de coating van de boiler zijn geweest die aan het oplossen is.
Zo dan en de poten hebben al een mod ondergaan. Deze heeft nog gewoon van die standaard ordinaire.RikC schreef:Puike combo hoor een LMLM en een EtzMAX. Je moet alleen wel bijv. in Duitsland op zoek naar een importeur of er een direct bij Etzinger kopen want ook Alleborgh staat niet meer tussen de dealerlijst als vertegenwoordiger in NL. Ik heb één van de Plus W exemplaren die ESW nog had staan op de kop kunnen tikken. En sinds ik 'm kocht lijkt de EtzMAX ook niet goedkoper geworden .Ypuh schreef: zo 20 feb 2022, 13:13