Re: Wat drink je nu?

3151
Gister gebrand, toch maar even geprobeerd na 24 uur laten liggen. PNG van het Hoofdkwartier. Wellicht iets te donker door mij gebrand gister, maar lekkere volle body, gelukkig nog een licht zuur op de achtergrond met donkere zoete tonen. Geen bittere smaak, maar zoet. Ga gelijk bij bestellen.
Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door gilleko B. op ma 04 apr 2022, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

3156
gilleko B. schreef: ma 04 apr 2022, 15:53 Gister gebrand, toch maar even geprobeerd na 24 uur laten liggen. PNG van het Hoofdkwartier. Wellicht iets te donker door mij gebrand gister, maar lekkere volle body, gelukkig nog een licht zuur op de achtergrond met donkere zoete tonen. Geen bittere smaak, maar zoet. Ga gelijk bij bestellen.
Afbeelding

Afbeelding
Perfect 😍
Faema Lambro - Mazzer Major E

3159
De 3 Afrika Melange van Hoofdkwartier er in zitten. Heerlijk volle smaak, en vooral deze laat me 3-dubbel ervaren hoeveel ik vooruit ben gegaan bij de aanschaf van een fatsoenlijke bonenmaler.

Deze heb ik ten tijde dat ik de ingebouwde Sage Maler gebruikte ook eens geprobeerd en de smaak viel me toen erg tegen.

Nu, met de Eureka SD, heer-luk!
Coffee, sleep, Coffee, repeat
Bijlagen
Crrrrrrrreeeeeemmmmaaaaaaa XD Crrrrrrrreeeeeemmmmaaaaaaa XD