Re: Lelit Bianca stoom probleem
12alleen dat knopje eraf haalt niets uit natuurlijk.
je moet ongeveer in deze richting denken:
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
13fransg schreef: do 07 apr 2022, 10:30Je zou een filmpje kunnen posten van de falende stoom-knop, en de drukmeter.jobbie schreef: do 07 apr 2022, 10:15 stomen doet het helemaal niet meer, watertap doet het 100% ook voor bv 10 sec.
Helaas kan ik geen filmpje uploaden, weet niet waarom...
Is de anti-vac / ontluchter prima, als je de machine open maakt lekt / sist het dan ergens?
nee, hij lekt nergens, maakt geen geluid voor de rest
Stoomkraan uit elkaar en bekijken / schoonmaken...
de moer achter de houten kraan los draaien? kan dat zomaar zonder problemen?
Indien zelf niet handig, naar de techneut ermede.
14fransg schreef: zo 10 apr 2022, 13:07 alleen dat knopje eraf haalt niets uit natuurlijk.
pffff, weet niet of ik dat aandurf...
Ik ben handig, maar van de techniek in deze machine wete ik niks...
15Filmpje op jouw Youtube kanaal plaatsen en de link hier delen
Indien zelf niet handig, naar de techneut ermede.jobbie schreef: zo 10 apr 2022, 13:09 de moer achter de houten kraan los draaien? kan dat zomaar zonder problemen?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
16dan gewoon even laten doen door iemand die er alles van weet, eventueel meekijken zodat je je machine beter leert kennenjobbie schreef: zo 10 apr 2022, 13:10 pffff, weet niet of ik dat aandurf...
17Dank je, denk dat m dat gaat worden...fransg schreef: zo 10 apr 2022, 13:12dan gewoon even laten doen door iemand die er alles van weet, eventueel meekijken zodat je je machine beter leert kennenjobbie schreef: zo 10 apr 2022, 13:10 pffff, weet niet of ik dat aandurf...
Re: Lelit Bianca stoomt niet. Waarom?
18Had dat eerder gezegd. Borgringetje ligt er af. Logisch dat de kraan niet meer open gaat.
Re: Lelit Bianca stoomt niet. Waarom?
19Ziet eruit alsof de stift gebroken is? FYI dat is een afwijkende maat op de Bianca.