Re: Decent Espresso DE1 ervaringen

153
ErikW schreef: wo 18 mei 2022, 15:52 @Cremalover en off-topic.
Ik heb de VEL pas en ben nog alleen maar met de dubbele veer voor hevel bezig.
Weet nog niet hoe ik een veer eruit moet halen.
Ga eerst even met deze situatie verder oefenen. Niet tegelijk te veel variabelen overhoop.
Das super eenvoudig bij de LSM groep.
Duurt 15 minuten totaal.

Re: Decent Espresso DE1 ervaringen

155
bobbee schreef: wo 18 mei 2022, 15:43 Als men een hevel profiel wilt, dan doet men toch als ik. Koop een Londinium of Strega, Lambro etc....

Be a man. [emoji16]
Ja ja :D

Maar heb jij Dolby Atmos op je Londinium 8-)
Nieuwe Tablet is echt een verbetering in user experience.

Afbeelding
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

Re: Decent Espresso DE1 ervaringen

156
fransg schreef: wo 18 mei 2022, 16:46
cremalover schreef: wo 18 mei 2022, 16:31 Das super eenvoudig bij de LSM groep.
Duurt 15 minuten totaal.
De video waarin je laat zien hoe dat precies eenvoudig in zijn werk gaat bleek hier in mijn browser niet te bekijken helaas!
Weet niet of ik daar een video van heb. Zal eens kijken.
Nee.
Maar gewoon zuiger eruit draaien,groep in bankschroef ( klemmen op bouten met doek er tussen) ,moer achter veer er uit draaien en de veren er uit nemen. Grote veer terug plaatsen,moer terg vast zetten en groep weer monteren. Laatste keer heb ik het getimed en duurde 15 minuten.
Geen speciaal gereedschap nodig. Wel ff een tool van pvc maken om zuiger vanonder aan te draaien.

Re: Decent Espresso DE1 ervaringen

157
cremalover schreef: wo 18 mei 2022, 17:17
fransg schreef: wo 18 mei 2022, 16:46
cremalover schreef: wo 18 mei 2022, 16:31 Das super eenvoudig bij de LSM groep.
Duurt 15 minuten totaal.
De video waarin je laat zien hoe dat precies eenvoudig in zijn werk gaat bleek hier in mijn browser niet te bekijken helaas!
Weet niet of ik daar een video van heb. Zal eens kijken.
Nee.
Maar gewoon zuiger eruit draaien,groep in bankschroef ( klemmen op bouten met doek er tussen) ,moer achter veer er uit draaien en de veren er uit nemen. Grote veer terug plaatsen,moer terg vast zetten en groep weer monteren. Laatste keer heb ik het getimed en duurde 15 minuten.
Geen speciaal gereedschap nodig. Wel ff een tool van pvc maken om zuiger vanonder aan te draaien.
Dat klinkt helemaal niet 'super eenvoudig' ook met het "Wel ff een tool van pvc maken om zuiger vanonder aan te draaien" erbij ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Decent Espresso DE1 ervaringen

158
fuel schreef: wo 18 mei 2022, 17:02
bobbee schreef: wo 18 mei 2022, 15:43 Als men een hevel profiel wilt, dan doet men toch als ik. Koop een Londinium of Strega, Lambro etc....

Be a man. [emoji16]
Ja ja :D

Maar heb jij Dolby Atmos op je Londinium 8-)
Nieuwe Tablet is echt een verbetering in user experience.

Afbeelding
Wooow chique setup...heel mooi :D
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart