[TKA] La Marzocco + Eureka Atom molen

1
Ik wens mij Linea Mini en Atom grinder te verkopen. Aangekocht in 2017, laatste jaar zo goed als niet gebruikt. Voordien +/- 2 servings per dag.
Is deze site de juiste plaats om te koop aan te bieden, en is 3500 euro voor beiden een faire prijs?
Bijlagen

Re: La Marzocco + Eureka Atom molen

3
Wil je die Atom ook los verkopen?
Zou daar wel interesse in hebben om die over te nemen. Welke schijven heb je er in zitten?
| Bezzera BZ10 | Kinu M47 |
... ook zo'n zin een vloeibare bonbon?

8
Benieuwd of Erwin gaat antwoorden -- binnen 24 uur 6 reacties op zijn aanbod en geen respons van hem...
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

9
800 of 900 euro kost die.

Nee hoor, heb geen idee maar vind het altijd irritant als iemand hiet iets aanbied en vervolgens niet reageert. Zeker als het om een eerste bericht gaat.

Zo dat ben ik ook weer kwijt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

10
fransg schreef:Benieuwd of Erwin gaat antwoorden -- binnen 24 uur 6 reacties op zijn aanbod en geen respons van hem...
We waren tegelijk.
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’