Ik was wat verbaasd toen ik dit topic bekeek. Ik herinner me andere voorvallen waar iemand een account aanmaakte en als eerst actie zijn apparatuur te koop aanbood. Dat leidde steevast tot commentaar dat dit niet de gang van zaken is zoals wij dat graag zien en dat iemand zich op z’n minst eerst zou moeten voorstellen. Deze keer gebeurt dat niet. Nieuwe normen?bobbee schreef:800 of 900 euro kost die.
Nee hoor, heb geen idee maar vind het altijd irritant als iemand hiet iets aanbied en vervolgens niet reageert. Zeker als het om een eerste bericht gaat.
Zo dat ben ik ook weer kwijt.
Re: La Marzocco + Eureka Atom molen
12Voorzien van Lamarzocco kopjes, met allerhande stickers op de driptray die ik niet allemaal begrijp. Mooie set, detail is wel of deze al de mod heeft om hem met de app te bedienen. Serious money als je die nog eens los erbij moet gaan kopen. Laatst werd door Ypuh nog onder mijn aandacht gebracht dat die LM's flink in prijs zijn gestegen, dus ik was nog net op tijd.
️
️
13Inderdaad jammer als iemand het forum enkel als advertentieportaal wil gebruiken.omeCo schreef: za 04 jun 2022, 14:11Ik was wat verbaasd toen ik dit topic bekeek. Ik herinner me andere voorvallen waar iemand een account aanmaakte en als eerst actie zijn apparatuur te koop aanbood. Dat leidde steevast tot commentaar dat dit niet de gang van zaken is zoals wij dat graag zien en dat iemand zich op z’n minst eerst zou moeten voorstellen. Deze keer gebeurt dat niet. Nieuwe normen?bobbee schreef:800 of 900 euro kost die.
Nee hoor, heb geen idee maar vind het altijd irritant als iemand hiet iets aanbied en vervolgens niet reageert. Zeker als het om een eerste bericht gaat.
Maar dit gaat om serieus mooie apparatuur waarbij nauwelijks enige relevante informatie is vermeld.
Logisch dat wij dan uit interesse gaan reageren.
En frustrerend dat er geen dialoog op gang komt met de aanbieder waarbij we onze vragen beantwoord krijgen. Nu weten we ook niet of de machines vanuit een echte liefhebber worden aangeboden die goed onderhoud en mogelijke upgrades heeft toegepast.
Ik laat mij nog graag positief verrassen door de aanbieder.
| Bezzera BZ10 | Kinu M47 |
... ook zo'n zin een vloeibare bonbon?
... ook zo'n zin een vloeibare bonbon?
14Ik had het niet direct door dat deze User nog maar 1 post had. Daarna was de discussie al gaande. Daarom haakte ik er nu pas op in, ik zag dat toen pas.omeCo schreef:Ik was wat verbaasd toen ik dit topic bekeek. Ik herinner me andere voorvallen waar iemand een account aanmaakte en als eerst actie zijn apparatuur te koop aanbood. Dat leidde steevast tot commentaar dat dit niet de gang van zaken is zoals wij dat graag zien en dat iemand zich op z’n minst eerst zou moeten voorstellen. Deze keer gebeurt dat niet. Nieuwe normen?bobbee schreef:800 of 900 euro kost die.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
16ja
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
17Zand erover.omeCo schreef:Met de mooie spullen strooide deze user zand in onze ogen
Je eerste bericht. We hebben geen idee met wie we te maken hebben.erwinH schreef:Ik wens mij Linea Mini en Atom grinder te verkopen. Aangekocht in 2017, laatste jaar zo goed als niet gebruikt. Voordien +/- 2 servings per dag.
Is deze site de juiste plaats om te koop aan te bieden, en is 3500 euro voor beiden een faire prijs?
Daar is het voorsteltoic voor.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
19Allen,
Op dit forum is er een specifiek item waar je zaken te koop kan aanbieden, dat heb ik toch gedaan. Dus begrijp ik niet goed wat ik fout doe.
Ik vraag gewoon of er interesse is. En dan denk ik dit beter te koop aan te bieden op een forum van liefhebbers, dan op marktplaats.
Op dit forum is er een specifiek item waar je zaken te koop kan aanbieden, dat heb ik toch gedaan. Dus begrijp ik niet goed wat ik fout doe.
Ik vraag gewoon of er interesse is. En dan denk ik dit beter te koop aan te bieden op een forum van liefhebbers, dan op marktplaats.
20Gaat erom dat we niet weten wie je bent en niet snel reageert op de vragen. Het is jouw eerste post en omdat we slechte ervaringen hebben met nieuwkomers in het te koop topic zijn daar regels voor opgesteld :
viewtopic.php?f=14&t=8667&share_tid=866 ... source=app
BELANGRIJK : DE REGELTJES !! LEES DIT VOOR JE HIER IETS POST
viewtopic.php?f=14&t=8667&share_tid=866 ... source=app
BELANGRIJK : DE REGELTJES !! LEES DIT VOOR JE HIER IETS POST