Re: La Marzocco + Eureka Atom molen

21
erwinH schreef: za 04 jun 2022, 22:56 Allen,

Op dit forum is er een specifiek item waar je zaken te koop kan aanbieden, dat heb ik toch gedaan. Dus begrijp ik niet goed wat ik fout doe.
Ik vraag gewoon of er interesse is. En dan denk ik dit beter te koop aan te bieden op een forum van liefhebbers, dan op marktplaats.

Uiteraard staat het u vrij om hier uw machine te posten, maar ik geloof dat u het verkeerd heeft gezien dat dit forum meer is dan een 'marktplaats'. Uw eerste post met een tweetal foto's is vrij summier, wij als enthousiastelingen zien niet snel een LM ter verkoop op dit forum verschijnen en hebben daar dan (natuurlijk) veel vragen over. Buiten dat zou het ook mooi zijn om meer te vertellen over de machine aangezien de koper er toch 3500 euro aan gaat besteden.
... / 078S

22
erwinH schreef: za 04 jun 2022, 22:56 Allen,

Op dit forum is er een specifiek item waar je zaken te koop kan aanbieden, dat heb ik toch gedaan. Dus begrijp ik niet goed wat ik fout doe.
Ik vraag gewoon of er interesse is. En dan denk ik dit beter te koop aan te bieden op een forum van liefhebbers, dan op marktplaats.
Die interesse is er, zoals je al snel hebt kunnen zien.
Als je jouw aanbodtekst wilt uitbreiden zodat het voldoet aan de regels die op dit forum van toepassing zijn dan kan je zonder veel problemen een aantal echte liefhebbers vinden om je apparatuur aan kwijt te raken.
Maar je zal toch echt even de moeite willen nemen om daar wat tijd in te investeren.
Ik vind het vooral jammer dat er zo weinig inhoudelijke reactie komt van je.
| Bezzera BZ10 | Kinu M47 |
... ook zo'n zin een vloeibare bonbon?

24
erwinH schreef:Sorry, te veel regeltjes
Geen forumlid die sporadisch iets wil te koop zetten. Dacht hier iets te kunnen aanbieden aan meer geïnteresseerden dan op marktplaats
Ah, u heeft noch de regels, noch de reacties gelezen of het gewoon niet begrepen. Succes met de verkoop
Afbeelding

26
Ik zal dit topic sluiten. Een en ander is wel duidelijk zo en een geïnteresseerde kan via pb contact opnemen.
Er komt verder toch niks meer uit wat iets toevoegt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’